رییس دانشگاه پیام نور سراسر کشور؛
رییس دانشگاه پیام نور سراسر کشور بیان داشت : چهارمحال و بختیاری و ایلام استان های سرآمد در حوزه فعالیت های دانشگاهی هستند
کد خبر: ۱۱۱۲۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰ 28 June 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛  ابراهیم تقی زاده افزود : 30 درصد قبول شدگان آزمون های استخدامی آموزش و پرورش از پیام نور است و بین ۱۵ تا ۳۰ درصد پذیرفتگان در آزمون های استخدامی و کنکورهای مختلف از فارغ‌التحصیلان دانشگاه پیام نور هستند.

وی گفت : با توجه به اینکه شیوه آموزشی دانشگاه پیام نور کتاب محور، منبع محور و ترکیبی است، آزمون ها به صورت کنکوری برگزار می شود.

تقی زاده ادامه داد :  ارتقای کیفیت و استاندارد و آموزش های نوین وظیفه این دانشگاه دانشجو ساز است و به جزوه های اساتید اتکا نمی شود.

وی بیان داشت : دانشگاه پیام نور در آسیا رتبه دوم و در دنیا رتبه ششم را در بین دستگاه های باز و آموزش از راه دور جهان دارد.

رییس دانشگاه پیام نور سراسر کشور گفت  :  نشریات دانشجویی باید با قدرت تحلیلی خود مسائل اقتصادی و سیاسی را با نقد سازنده و دغدغه مند منتشر کنند.

وی خاطرنشان کرد : در رابطه با فرآیند اخذ دانشجوی بین الملل در ۱۷ کشور نمایندگی فعال داریم و رایزنی با دولت مرکزی عراق و اقلیم کردستان برای ایجاد دانشگاه در این مناطق انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار