مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان از برگزاری ششمین جشنواره مهارت آموختگان اشتغال آفرین استان خبرداد.
کد خبر: ۱۱۱۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵ 28 June 2023

شهرام ملایی هزاروندی اظهارکرد: این جشنواره به مناسبت بزرگداشت روزملی کارآفرینی و آموزش فنی وحرفه ای و با هدف شناسایی و معرفی الگوهای اشتغال آفرین مهارت محور به جامعه، توسعه فرهنگ مهارت آموزی و اشتغال درجامعه ششمین جشنواره مهارت آموختگان اشتغال آفرین برگزار می‌شود.

وی افزود: ارائه الگوهای کارآفرینی مهارت محور، تشویق و ایجاد انگیزه برای راه اندازی کسب و کار جدید و تشکیل بانک اطلاعات مهارت آموختگان کارآفرین از دیگر اهداف این جشنواره است.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان گفت: ششمین جشنواره مهارت آموختگان اشتغال آفرین در ۲ مرحله استانی و کشوری برگزار می شود که در مرحله استانی، اشتغال آفرین برتر استان شناسایی و معرفی خواهد شد.

ملایی هزاروندی تصریح کرد: همچنین در مرحله کشوری، از میان برگزیدگان رتبه‌های اول تا پنجم استان‌ها، مهارت آموختگان اشتغال آفرین برتر انتخاب و تجلیل خواهند شد.

وی عنوان کرد: مهارت آموختگان اشتغال آفرین مراکز آموزش دولتی و آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد که تاریخ صدور گواهینامه مهارت آنان از اول مهرماه سال 1398 تا مهرماه سال گذشته باشد و در کسب و کار خود حداقل یک نفر دارای گواهینامه فنی وحرفه ای را بکار گرفته باشند؛ مجاز به شرکت در این جشنواره هستند.

ملای هزاروندی عنوان کرد: واجدین شرایط می توانند جهت کسب اطلاعات و انجام مراحل ثبت نام به مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان مراجعه کنند.

گفتنی است ۶ مرداد روز ملی کارآفرینی و آموزش فنی وحرفه ای است.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار