معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه ایلام؛
معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه ایلام بیان داشت : باید تلاش کنیم سطح همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه‌های دو کشور را، منطبق بر این سابقه تاریخی و مورد انتظار مردم دو کشور، ارتقاء دهیم.
کد خبر: ۱۱۱۲۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰ 29 June 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ احمدی افزود : دو کشور ایران و عراق به علت وابستگی و اشتراکات فراوان تاریخی که دارند، می‌توانند در کنار هم در طی کردن مسیر توسعه هم‌افزایی داشته باشند و در حل مشکلات منطقه‌ای مثل محیط زیست و تغییرات اقلیمی همکاری کنند.

وی گفت : با توجه به پتانسیل‌های دانشگاه و وجود اساتید توانمند، در زمینه‌های انفورماتیک، کشاورزی و هوش مصنوعی می‌توانیم همکاری‌های دوجابنه را ارتقاء دهیم.

وی خواستار اجرایی شدن مفاد تفاهم‌نامه‌های منعقد شده مابین دو طرف شد و گفت : می‌توانیم با همفکری و همراهی همدیگر، با انجام تحقیقات مشترک، در زمینه ارائه راهکار برای حل مشکلات تغییرات اقلیمی و گردو غبار گام برداریم.

 مازن حسن جاسم الحسنی رئیس دانشگاه واسط عراق افزود :  به علت وجود اساتید توانمند و برخورد دوستانه مسئولین دانشگاه ایلام با دانشجویان عراقی، اینجانب علاقه خاصی به دانشگاه ایلام دارم و لذا با تمام توان برای اجرایی کردن تفاهم‌نامه‌های منعقد شده و توسعه همکاری‌های دوجانبه تلاش خواهم کرد.

وی اظهارکرد :  گزارش وضعیت مطلوب دانشگاه ایلام و رویکرد دوستانه مدیریت آن به مقامات وزارت علوم عراق ارائه شده است، که امید داریم در ماه‌های آتی خبرهای خوبی در این زمینه منتشر شود./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار