تغییرات مدیریتی در کردستان
در آیین با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان، از خدمات فرهاد حیدری سرپرست قبلی اداره کل سازمان استاندارد کردستان تقدیر و محرم وزیری به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۱۳۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ 03 July 2023

به گزارش تابناک کردستان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: سازمان استاندارد استان باید همگرا با نهادهای علمی حرکت کرده و همکاری جدی با دانشگاه ها و پارک علم و فناوری داشته باشد.

مهدی رمضانی روز دوشنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید استاندارد کردستان در سنندج اظهار کرد: کشور ما در دهه پنجم انقلاب به یک کشور قدرتمند در حوزه‌های مختلف تبدیل شده و امروز افق هایی از علوم را می شکافد که برای کشورهای صنعتی تصورش هم مشکل است.

وی افزود: سازمان استاندارد با توجه به نقش موثری که در ارتقای کیفیت حوزه های مختلف دارد باید بتواند همگرا با نهادهای علمی حرکت کرده و همکاری جدی با دانشگاه ها و پارک علم و فناوری داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اضافه کرد: ساحت اداره کل استاندارد ساحت فنی، حرفه ای و تخصصی است و این سازمان در حوزه تولید، خدمات، تضمین و اصالت و کیفیت نقش جدی دارد.

وی افزود: در چند سال اخیر شعارهای سال، اقتصادی و تاکید بر تولید و حمایت کالای ایرانی بوده است و در این زمینه سازمان استاندارد نقش مکمل و حتی تسهیل کننده تولید را بر عهده دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: سازمان استاندارد باید استاندارهایش را بصورت جدی بالا ببرد، چرا که مردم ما هنوز آن اعتقادی که باید به برخی از تولیدات داخی داشته باشند را ندارند چون بی کیفیتی آن را دیده‌اند لذا سازمان استاندارد باید استانداردهای فعلی را بالا ببرد.

وی با بیان اینکه این سازمان باید ضمن تسریع در فرآیندها، ارتقای کیفیت را مدنظر قرار دهد، گفت: یکی از استانداردهای مورد نیاز ما بهره‌وری است که این مهم در کشور پایین است بنابراین سازمان استاندارد باید بتواند استاندارد بهره‌وری را بالا ببرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار