رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری ۷ نفر که در اتوبوس‌های بی آر تی اقدام به جیب بری می‌کردند، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳ 04 July 2023

سرهنگ حسین ترکیان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره جیب بری و سرقت تلفن‌های همراه شهروندان که بیشتر در اتوبوس‌های بی آرتی شهر اصفهان رخ می‌داد طرح جامع و عملیاتی مقابله با سارقان جیب بر با استفاده از کلیه امکانات به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی استان اصفهان با انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین بررسی سرقت‌های گذشته و کسب اطلاعات لازم از مال باختگان سرانجام هویت یک فرد جیب بُر را به دست آورده و طی یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: متهم که در مواجه با مدارک و مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشت، ۶ نفر دیگر از همدستان خود را معرفی کرد که این افراد نیز در عملیات کارآگاهان دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به ۶۵ فقره جیب بُری و سرقت گوشی تلفن همراه در اتوبوس‌های بی آرتی اعتراف کردند اظهار داشت: با راهنمایی متهمان ۲ مال خر اموال مسروقه نیز دستگیر و تمامی این افراد به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌کنیم از قرار دادن کیف و گوشی تلفن همراه خود در جیب پشت شلوار خودداری کرده و در مکان‌های شلوغ مانند مراکز خرید، زیارتگاه‌ها، اتوبوس‌های بی آر تی و مکان‌های تفریحی هوشیاری خود را حفظ کرده و مراقب افرادی که در اطرافشان هستند بوده و مواظب اموال با ارزش درون کیف و جیب خود باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار