رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد خبر داد:
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از رایگان بودن حمل و نقل عمومی درون شهری (اتوبوس) برای معلولین خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۳۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹ 05 July 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، مهدی فعالی اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که اهمیت بسیار بالایی دارد، مناسب‌سازی تمامی فضاهای شهری برای معلولان و افراد نیازمند مناسب سازی از جمله سالمندان و زنان باردار است.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه اقدامات بسیار خوبی از سوی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد صورت گرفت تا امکاناتی که این سازمان دارد، تا حد امکان برای این افراد مناسب‌سازی شود.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد خاطرنشان کرد: از جمله اقدامات صورت گرفته در این حوزه، مناسب‌سازی ایستگاه‌های اتوبوسی است که به تازگی در سطح شهر نصب شده تا معلولین بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

فعالی یکی دیگر از خدمات در نظر گرفته شده سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد را استفاده رایگان از اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل درون شهری یزد دانست و گفت: بر این اساس، معلولینی که دارای معلولیت شدید و خیلی شدید هستند و کارت معتبر بهزیستی دارند، می‌توانند از حمل و نقل عمومی درون شهری (اتوبوس) به صورت رایگان استفاده نمایند.

وی مناسب سازی اتوبوس‌های شهرداری یزد برای معلولین را یکی دیگر از اقدامات انجام شده در سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد دانست و افزود:  در این حوزه تعداد ۲۹ دستگاه اتوبوس برای خدمت‌رسانی مناسب‌تر به معلولین مجهز به رمپ شده‌اند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال ۱۴۰۲ بستر تعدادی از ایستگاه‌های اتوبوس سطح شهر یزد را برای رفاه حال معلولین فراهم نماییم.​​​​​​​

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار