معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد خبرداد:
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از انتخاب ۷ هنرستان استان در جشنواره سناریو نویسی " از ایده تا بازار، از هنرستان تا محصول " همزمان با جشنواره الفتا خبرداد.
کد خبر: ۱۱۱۳۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶ 06 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمد جمالی آرند بیان داشت: تعداد ۷ هنرستان از استان کهگیلویه وبویراحمد در بین ۱۱۰۰ هنرستان کشور در جشنواره سناریو نویسی " از ایده تا بازار، از هنرستان تا محصول " همزمان با جشنواره الفتا انتخاب شدند که موفقیتی بزرگ برای هنرآموزان و هنرجویان هنرستان‌های استان است.
وی با تبریک این موفقیت ارزشمند به مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیران هنرستانها، هنرآموزان و هنرجویان پرتلاش در سطح شهرستان‌ها ومناطق افزود: این جشنواره برای اولین بار در سطح کشور و با هدف کیفیت بخشی به طرح آموزش همراه با تولید و توسعه و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی اجرا شد
جمالی، به هنرستان‌های منتخب اشاره کرد وگفت: هنرستان وحدت یاسوج با مهارت عروسک سازی، هنرستان سمیه یاسوج با مهارت دوخت و طراحی لباس محلی بویراحمدی، هنرستان مطهر کهگیلویه با مهارت دوخت لباس زنانه، هنرستان شهدای چاروسا با مهارت آبسوز کردن موتور خودرو، هنرستان آفرینش لنده با مهارت عروسک سازی و هنرستان نرجس گچساران با مهارت تولید حوله و هنرستان بنت الهدی کهگیلویه با مهارت پرورش قارچ دکمه‌ای از هنرستان‌های برگزیده در جشنواره الفتا است.
ایمان بزرگ امید رئیس اداره فنی وحرفه‌ای اداره کل آموزش وپرورش استان کهعگیلویه وبویراحمد نیز گفت: مراسم افتتاحیه جشنواره کشوری عصر جدید یاددهی یادگیری که با تأکید بر ترویج گفتمان موثرآموزشی تربیتی ویژه معلمان دوره‌ی ابتدایی مجری طرح شهید همت شکل گرفته است؛ از یکشنبه ۱۸ تیر۱۴۰۲ طی سه روز در مصلی تهران و در امتداد رویداد تحولی الفتا برگزار خواهد شد.
بزرگ امید از برنامه ریزی اصولی ومنسجم برای کارآیی واثر بخشی رشته‌های مهارتی در هنرستان‌ها خبر داد وگفت: با همکاری تیم مدیریتی آموزش وپرورش بستر برای تقویت روحیه خلاقیت و کارآفرینی هنرجویان هنرستان‌ها فراهم می‌شود.
وی گفت: از برگزیدگان این جشنواره در اختتامیه رویداد ملی " الفتا " در محل نمایشگاه بین المللی مصلی تهران تقدیر به عمل می‌آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار