مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی ایلام؛
مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی ایلام گفت: ۲۴ میلیارد و ۷۱۱ میلیون ریال انواع کالای غیرقابل مصرف طی سه ماه نخست سال جاری در این استان منهدم شده است.
کد خبر: ۱۱۱۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳ 08 July 2023

به گزازش تابناک ایلام ؛ نجم الدین موسی نژاد اظهار داشت: بیشتر این کالاها شامل مواد غذایی ؛ نوشیدنی و پوشاک بوده اند که قابلیت استفاده نداشته اند.

وی با اشاره به وجود انواع لباس های تاناکورا در سطح بازار افزود: برخی افراد با شست و شو این البسه آنها را به عنوان لباس نو در مغازه ها به فروش می رسانند که باید از عرضه این کالاها بطور جدی جلوگیری شود.

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی ایلام همچنین به مقوله تردد خودروهای شوتی در سطح استان پرداخت و تاکید کرد: ایلام گذرگاه این خودروها بوده و به عنوان مقصد محسوب نمی شود و بیشتر به سمت استان های مرکزی و شمالی کشور از ایلام تردد می کنند.

موسی نژاد با اشاره به برنامه های دولت برای افزایش اختیارات این سازمان در استان های مختلف یادآور شد: این رویه باعث افزایش سرعت رسیدگی به پرونده ها شده و سال گذشته نیز در این راستا ۲۰ میلیارد ریال برای تجهیز انبارهای این سازمان در استان تخصیص یافت.

وی اضافه کرد: یک هزار و ۳۶۱ پرونده از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون در این مجموعه تعیین تکلیف شده که ارزش آنها برابر با یک هزار و ۵۹۸ میلیارد ریال بوده است./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار