معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افتتاح بیمارستان سرطان کرمانشاه تا تابستان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸ 10 July 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر صادق کریمی وضعیت پروژه بیمارستان شیمی درمانی اشاره و اظهار کرد: این پروژه به عنوان مهمترین پروژه حوزه سلامت در غرب کشور پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۵ درصدی داشته و عملیات اجرایی ساختمان این بیمارستان به اتمام رسیده و تنها نصب تجهیزات آن باقی مانده است که پس از تکمیل آن تا پایان تابستان به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه احداث بیمارستان سرطان استان کرمانشاه نظیر کشوری نداشته و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: عملیات اجرایی این بیمارستان از سال ۱۳۹۵ آغاز شد که به دلایلی به مدت چند سال متوقف شد اما از سال گذشته اجرای این پروژه با سرعت خوبی پیگیری شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: دستگاه پت اسکن مهمترین دستگاه برای تشخیص سرطان بوده که تنها تعداد ۲ الی سه استان مجهز به این دستگاه هستند و هم اکنون ۸۰ درصد از کار نصب دستگاه پت اسکن که وابسته به بیمارستان سرطان است در بیمارستان امام رضا (ع) انجام شده و تا ۲۰ روز آینده عملیات نصب آن به طور ۱۰۰ درصدی به اتمام می‌رسد.

کریمی خاطر نشان کرد: بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان تجهیزات شامل چهار دستگاه رادیوتراپی در بیمارستان سرطان کرمانشاه نصب خواهد شد که به دلیل وجود این دستگاه‌های گران قیمت و مجهز این بیمارستان اهمیت بالایی در حوزه تشخیص و درمان سرطان دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار