استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: بیمارستان ٣٢ تختخوابی روانسر می‌تواند در خدمت تعامل دوسویه مرز‌های ایران با سایر کشور‌ها باشد.
کد خبر: ۱۱۱۴۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵ 12 July 2023

بیمارستان روانسر باید در خدمت تعامل دوسویه مرز‌ها باشدبه گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدطیب صحرایی ظهر امروز (چهارشنبه) در آیین افتتاحیه بیمارستان ٣٢ تختخوابی امام رضا (ع) روانسر اظهار کرد: روانسر ١٣٧ روستا دارد و این شهرستان ١٣٧ شهید تقدیم کرده یعنی به ازای هر روستا یک شهید دادند.

وی افزود: مقابل این بیمارستان در دهه ٨٠ در ٢ مرحله ٢٠ شهید تقدیم انقلاب شده و این پاکبازی و صداقت در همراهی با آرمان‌ها و اهداف انقلاب ستودنی است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: منطقه روانسر به شکل کامل از نعمت سوخت پاک و دائم یعنی گاز شهری برخوردار شده و امروز آئین افتتاحیه بیمارستان روانسر است که همگی به برکت انقلاب اسلامی و نفس پاک و قدسی امام (ره) و خون‌های شهدا است.

وی گفت: این همبستگی، صداقت و حرکت، نویدبخش موفقیت‌ها و پیروزی‌های بزرگ بعدی خواهد بود من و امثال من منتی برای کار کردن بر مردم نداریم ما مسئولین در جمهوری اسلامی پیش از اعلام و گزارش کار به مردم باید شادکام بابت دست یافتن به توفیق خدمتگزاری به آن‌ها باشیم.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: این بیمارستان و بیمارستان‌های دیگر می‌تواند در خدمت تعامل دوسویه مرز به عنوان یک سرمایه قرار گیرد.

صحرایی با اشاره به نام این بیمارستان که مزین به نام امام هشتم شیعیان است، تاکید کرد: مردم کرمانشاه برادران سنی، شیعه و اهل حق به دلایل ریشه‌دار جزو علاقه‌مندان و ارادتمندان به اهل بیت پیامبر اکرم (ص) هستند و امید است که این نام مایه خیر و برکت برای مردم منطقه باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار