کد خبر: ۱۱۱۵۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲ 15 July 2023

به گزارش تابناک مازندران ، سومین دوره المپیاد ورزش های آبی ساحلی تربیت بدنی سپاه بابلسر پس از ۳ روز رقابت دیدنی به پایان رسید.

برگزاری سومین دوره المپیاد ورزش های آبی ساحلی بابلسر  


در این دوره از رقابت ها ۵۵۰۰ ورزشکار از استان های لرستان، البرز، خراسان رضوی، سمنان، گیلان و مازندران در ۲۰ رشته ورزشی و ۴۵ ماده به مصاف هم رفتند.

 سومین دوره المپیاد ورزش های آبی ساحلی بابلسر، مدت ۳ روز از ۲۱ تا ۲۳ تیرماه در پارکینگ صفر ساحلی برگزار شد و در پایان نیز به نفرات و تیم های برتر جوایزی اهدا شد.

 آئین پایانی این المپیاد با حضور قلی پور باقری فرماندار بابلسر، دلیری معاونت توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، بازوند فرمانده سپاه شهرستان بابلسر، احمد پور نايب رئيس شورای شهر بابلسر و رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی و ملک تبار رئیس اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

 فرمانده سپاه بابلسر در آئین پایانی سومین المپیاد ورزش های آبی ساحلی بابلسر گفت: حضو پُرشور نونهالان و نوجوانان در این المپیاد در حقیقت بستر را برای حضور آنها در عرصه های قهرمانی هموار می‌کند.

 سرهنگ بازوند افزود: یکی از اهداف اساسی این المپیاد کشف استعدادها برای شناساندن آنها در عرصه های مختلف ورزشی بوده که به این مهم دست یافتیم.

وی در پایان گفت: تلاش ما برگزاری این المپیاد در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی بوده و در سال‌های آتی قطع یقین با این رویکرد نسبت به برگزاری این المپیاد اقدام می‌شود.
خبر مجید غلامی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار