مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه خبر داد؛
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: مراکز درمانی تامین اجتماعی استان کرمانشاه امسال به ١٣ مرکز افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۱۱۱۵۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹ 15 July 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، میثم حجتی‌پور ظهر امروز (شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته تامین اجتماعی در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه نهایت تلاش خود را برای ارائه خدمات درمانی مناسب به بیمه‌شدگان به کار می‌گیرد.

وی افزود‌: یک هزار و ۵٠٠ میلیارد تومان منابع به منظور درمان‌های مستقیم و غیر مستقیم امسال در نظر گرفته شده و افزایش تعداد مراکز درمانی هم در دستور کار قرار گرفت که تا پایان امسال تعداد مراکز به ١٣ مورد افزایش می‌یابد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه: تعدد مراکز درمانی و افزایش آن‌ها خدمتی به بیمه شدگان تامین اجتماعی است که با کمک آن می‌توانند در تمامی نقاط استان کرمانشاه از خدمات رایگان درمانی بهره ببرند.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان حضرت معصومه (ص) به عنوان یکی از مراکز مهم درمانی تحت پوشش تامین اجتماعی در حال توسعه و افزایش ارائه خدمات درمانی است.

این مسئول عنوان کرد: بخش ان.آی.سی.یو این بیمارستان توسعه و تخت‌های آن به هشت مورد افزایش می‌یابد، بخش ال.دی.آر این بیمارستان هم به عنوان یکی از بهترین‌ها در کشور است و طرح کلینیک تخصصی آن اجرا خواهد شد.

حجتی پور در ادامه تشریح کرد: تا پایان امسال دستگاه ام.آر.آی برای بیمارستان حضرت معصومه (س) خریداری و نصب می‌شود که خدمات جدیدی به بیماران در بخش‌های مختلف ارائه می‌کند.

وی با اشاره به بیمارستان شهدا به عنوان یکی دیگر از مراکز درمانی تحت پوشش تامین اجتماعی تاکید کرد: طرح اورژانس جدید بیمارستان شهدا در ٢ طبقه و با اعتبار اولیه ۶٠٠ میلیارد ریال که به یک هزار و ۵٠٠ میلیارد ریال هم می‌رسد در دستور کار است و اکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تلاش می‌کنیم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به ارزیابی‌هایی که انجام شده و با توجه به توسعه ۶۵ درصدی خدمات درمانی و فعالیت‌های عمرانی طی سال‌های گذشته مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در تیم زمینه رتبه نخست را در کشور کسب کرد.

وی از اجرای نظام ارجاع و جدیت تامین اجتماعی در اجرای آن خبر داد و گفت: مراجعه زیاد به مراکز درمانی که بخشی از آن ضرورتی ندارد منجر به ایجاد مشکلاتی شده است که اجرای نظام ارجاع به حل این مشکلات کمک می‌کند.

وی از خدمات تامین اجتماعی برای زوجین نابارور هم یاد کرد و افزود: ۹۰ درصد خدمات و ۶۴ قلم داروی این افراد تحت پوشش بیمه است. به علاوه دو مرکز درمان ناباروری معتضدی و جهاد دانشگاهی که در استان داریم نیز طرف قرارداد تامین اجتماعی هستند.

حجتی پور بیان کرد: پذیرش بیماران بین‌المللی برای بیمارستان شهدا را در دستور کار قرار دادیم و مجوزهای لازم در این زمینه را اخذ می‌کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار