فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تابستان امسال بیش از ۲ هزار دانشجو در قالب قرارگاه جهادی عهد خدمت به مناطق محروم استان اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۱۱۱۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵ 15 July 2023

به گزارش تابناک مرکزی ؛سردار محسن کریمی بعد از ظهر جمعه در بازدید از اردوهای جهادی دانشجویان در روستاهای خنداب اظهار داشت: امروز به برکت فرهنگ انقلابی در بین جامعه و دانشگاه‌ها شاهد حضور و سبقت جوانان و نوجوانان در میدان‌های جهاد و خدمت رسانی به مردم هستیم و این نشان از زنده بودن آرمان‌های انقلاب دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: توسعه و ترویج فرهنگ جهادی در کشور از ضرورت‌های مهم امروز جامعه است و گروه‌های جهادی علاوه بر رسالت خدمت به مردم و رفع غبار فقر و محرومیت در جامعه برای توسعه و ترویج فرهنگ جهادی تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی صحنه تولید امید و نشاط در جامعه هستند، گفت: مکتب و تفکر جهادی مردم را ولی نعمتان خود می‌داند و اعتقاد دارد مردم محور و مؤلفه اصلی قدرت در جامعه هستند و لذا الگوی حرکتی اقدامات جهادی و بسیج سازندگی مبتنی بر نقش آفرینی و حضور مردم است.

سردار کریمی با تأکید بر اینکه بسیج شگفت انگیز ترین آرمان ملت ایران است و با حضور در صحنه‌ها و میدان‌های مختلف امروز به کارآمدترین نهاد در کشور تبدیل شده، گفت: امروز شاهد صف آرایی جوانان جهادگر در صحنه‌های مختلف از تحقق اقتصاد مقاومتی و نهضت کمک مومنانه و محرومیت زدایی تا عرصه‌های فرهنگی، آموزش، درمانی هستیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: در سطح استان مرکزی بیش از ۱ هزار و ۴۰۰ گروه جهادی تخصص محور در عرصه‌های مختلف سازماندهی شده اند و در تابستان امسال بیش از ۲ هزار دانشجو در قالب قرارگاه جهادی عهد خدمت به مناطق محروم این استان اعزام خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: اردوهای جهادی دانشجویی در تابستان امسال از پانزدهم تیر ماه آغاز و تا پانزدهم مرداد ماه برگزار می‌شود و جهادگران در شهرستان‌های خنداب، تفرش، دلیجان، خمین، محلات و اراک با حضوری فعال در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار