مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به طرح‌های مصوب و در دست اجرا گفت: پیشرفت فیزیکی طرح‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری در استان کرمانشاه به طور متوسط 41 درصد است.
کد خبر: ۱۱۱۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱ 14 October 2015
مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به طرح‌های مصوب و در دست اجرا گفت: پیشرفت فیزیکی طرح‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری در استان کرمانشاه به طور متوسط 41 درصد است.

واحد امیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه از ابلاغ طرح‌های مصوب سفر رهبری تاکنون 147 طرح با 801 میلیارد ریال اعتبار تکمیل و به بهر‌ه‌برداری رسیده است، اظهار داشت: تعریض 11 کیلومتر از گردنه پاتاق با 100 میلیارد ریال اعتبار و بهسازی و آسفالت 402 کیلومتر راه روستایی با 560 میلیارد ریال اعتبار از جمله این طرح‌ها هستند.

مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزود: از محل اعتبارات سفر رهبری دو دستگاه لودر و یک دستگاه کریدر با 41 میلیارد ریال هزینه تجهیز و خریداری شد و از این محل 100 میلیارد ریال اعتبار نیز در حوزه راهداری برای 56 کیلومتر از راه‌ها صرف شده است.

وی پیشرفت فیزیکی طرح‌های حوزه آسفالت و بهسازی راه روستایی را 42 درصد اعلام و عنوان کرد: در این بخش 58 طرح با 400 میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا وجود دارد و تعریض هشت کیلومتر از گردنه پاتاق با 50 میلیارد ریال اعتبار با 51 درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر طرح‌های در دست اجرای راه و شهرسازی استان است.

امیری با بیان اینکه 50 میلیارد ریال اعتبار برای17 کیلومتر راه در حوزه راهداری که در حال حاضر 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد اختصاص یافته است، افزود: در مجموع 62 طرح در دست اقدام از مصوبات سفر مقام معظم رهبری با 500 میلیارد ریال اعتبار در سطح استان کرمانشاه وجود دارد.  

وی پیرامون طرح‌های حوزه ساختمان که از مصوبات سفر رهبری است، گفت: ایجاد زیرساخت‌های بازارچه مرزی سومار و گیلان‌غرب با 40 میلیارد ریال اعتبار، اجرای طرح یادمان شهدا و دفاع مقدس بازی‌دراز در شهرستان سرپل‌ذهاب با 20 میلیارد ریال اعتبار، احداث و تجهیز دهکده مهارتی فنی و حرفه‌ای در شهرستان سنقر و هرسین به ترتیب با 55  و 44 میلیارد ریال اعتبار و احداث کتابخانه امیر کبیر کرمانشاه با 17 میلیارد ریال اعتبار از جمله طرح‌های اجرا شده این مصوبات هستند.

مدیر اجرایی و فنی راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه برای طرح‌های اجرا شده در حوزه ساختمان تاکنون 300 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است، بیان کرد: احداث مرکز امدادی هلال احمر شهرستان سنقر و کنگاور هر یک با 24 میلیارد ریال اعتبار، احداث مجتمع فرهنگی تبلیغی شهرستان سنقر با پنج میلیارد ریال اعتبار، احداث کتابخانه عمومی روستایی نوکان با پنج میلیارد ریال اعتبار و کتابخانه عمومی جعفر آباد با 12 میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح‌های اجرا شده استان است.

وی طرح‌های در دست اجرای راه و شهرسازی در بخش ساختمان از مصوبات سفر رهبری را 13 طرح اعلام و اظهار کرد: احداث و تجهیز دهکده مهارتی فنی و حرفه‌ای و احداث کتابخانه در شهرستان اسلام‌آباد غرب، احداث کتابخانه در روستاهای فش، کل کش،قلعه بیلوار، کرناچی، بانه‌وره و کهریز، کمک به احداث مصلای و تکمیل موزه شهدای شهرستان کرمانشاه از طرح‌های در حال ساخت هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار