کد خبر: ۱۱۱۵۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۹ 16 July 2023

 

به گزارش تابناک از گچساران،اورنگ نارکی با اشاره به نقش و جایگاه هنر در راستای توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی در جامعه اظهار کرد: بسیاری از مسائل فرهنگی و اجتماعی را می توان به زبان هنر در بین مردم ترویج کرد.


وی افزود: نقش هنر در انتقال مفاهیم فرهنگی غیرقابل چشم‌پوشی است و تولید آثار هنری با کیفیت می‌تواند ارزش‌های مختلف اجتماعی را به زبان ساده برای مردم بازگو کرد.
نارکی با اشاره به جایگاه ویژه تئاتر خیابانی بیان کرد: با توجه به جایگاه هنر و بخصوص تئاتر خیابانی رویداد سراسری گذر هنر همزمان با هفته عفاف و حجاب در نقاط مختلف کشور و گچساران اجرا می‌شود.
وی افزود: این رویداد هنری همزمان با هفته عفاف و حجاب با اجرای نمایش سوغات فرنگ درتاریخ ۲۵ و۲۶ تیرماه ساعت ۸ شب در پارک لاله اجرا میشود.
نارکی بیان کرد: این رویداد سراسری با اجرای نمایش خیابانی به مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه پرداخته که در هفته عفاف و حجاب در گچساران با نمایش سوغات فرنگ بر اساس طرحی از پژمان شاهوردی و نویسندگی و کارگردانی مسلم نارکی برای عموم به اجرا گذاشته خواهد شد.
وی افزود: در این نمایش هنرمندان به نقش فضای مجازی و آسیب‌هایی که خانواده را درگیر می‌کند به زبان طنز می‌پردازد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کچساران عنوان کرد: با برنامه‌ریزی و با استفاده از ابزار هنر که تاثیرگذارترین و ماندگارترین روش تبلیغ و تبیین است می‌توان به مسئله عفاف و حجاب و آسیب های اجتماعی پرداخت.
گفتنی است هدف از این نمایش ها مقابله با بد حجابی در سطح جامعه است که توسط هنرمندان خوش ذوق گچسارانی از جمله شیلا شکوهی – علیرضا جاسمی – رضا محبی- رحیم قرایی – غلامرضا نوشیری اجرا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار