هفتاد و پنجمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی به ریاست استاندار مرکزی و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رئیس مجمع نمایندگان استان، دادستان اراک، جمعی از مدیران اجرایی و فعالان بخش خصوصی برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۱۵۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲ 20 July 2023

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه گفت:با بیش از ۸۰ هزار پروژه‌ ناتمام در کشور مواجه ایم و بنای دولت سیزدهم بر پایان دادن به این پروژه‌ها براساس اولویت است و چند تقاطع مواصلاتی مثل تقاطع‌های ورودی شهرک صنعتی خیرآباد و ایبک آباد که به امر تولید هم مرتبط هستند در دستور کار خواهد بود.

استاندار مرکزی در این نشست در رابطه با مشکل تأمین آب شهرک صنعتی ایبک آباد، بیان کرد: جلسات متعددی برای رفع این چالش برگزار شده اما به نتیجه مطلوب صنعتگران نرسیده و علت هم مشخص است که در این منطقه همچون بسیاری از نقاط کشور با وضعیت بحرانی منابع آب مواجه هستیم.

اولویت اول بازچرخانی پساب شهرک صنعتی ایبک آباد است که تحت تاثیر چند شرکت که پساب نامتعارفی تولید می‌کنند قرار گرفته و باید تعیین تکلیف شود همچنین استفاده از پساب شهر اراک، دیگر راه حل رفع مشکل آب این شهرک است.

در این نشست شاخص‌های پایش ملی محیط کسب و کار مورد بررسی قرار گرفت که بر اساس ارزیابی‌های اتاق ایران، استان مرکزی رتبه اول بهبود فضای کسب و کار کشور را در زمستان ۱۴۰۱ کسب کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار