مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه‌های آبرسانی به روستا‌های قصرشیرین و سرپل‌ذهاب خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۶۲۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷ 22 July 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان داوودی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : خط ۳۱۵ انتقال آب قصر شیرین به سومار به طول ۱۵۰۰ متر توسط قرارگاه منطقه‌ای نجف پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه‌های آبرسانی روستا‌های قصرشیرین و سرپل‌ذهاب اشرف در دست اجراست که در حال حاضر عملیات حفاری این خط در حال اتمام است و در اسرع وقت لوله گذاری شروع خواهد شد.

او افزود: برای تامین آب پایدار روستای کوریکهرک قصرشیرین بیش از ۹ کیلومتر خط پمپاژ و یک باب مخزن ۱۵۰ مترمکعب احداث شده است که به زودی این خط وارد مدار و مشکل کمبود آب شرب روستا به صورت پایدار حل و مرتفع خواهد شد.

داوودی ادامه داد: مجتمع جگیران سرپل ذهاب شامل ۲۶ روستا، بیش ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی و در صورت رفع معارض تا مهرماه افتتاح و تمامی روستا‌ها از نعمت آب شرب سالم برخوردار خواهند شد.

عملیات اجرای خط پمپاژ و احداث مخزن پروژه تپاتی سرپل ذهاب هم شروع و ظرف چند ماه آینده ۷ روستای مجتمع از آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند خواهند شد.

به گفته داوودی هم اکنون با تعمیر شکستگی خط انتقال آب، آبرسانی به روستای کوریکهرک شهرستان قصر مرتفع و آب روستا‌های کوریکهرک و امام حسن سفلی و علیا به شبکه وصل شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار