مدیرکل فرودگاه کرمانشاه از پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصدی عملیات بهسازی فرودگاه کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ 24 July 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر مجتبی بیانی اظهار کرد: با توجه به قدمت فرودگاه اشرفی اصفهانی استان کرمانشاه که مربوط به سال ۱۳۵۰ بوده روکش و آسفالت و بهسازی باندهای این فرودگاه در دستور کار قرار گرفت چرا که مشکلات ایجاد شده در لایه‌های آسفالتی این فرودگاه می‌توانست مشکل ساز شود.

وی افزود: تعمیرات، بهسازی و روکش جدید آسفالت‌های فرودگاه اشرفی اصفهانی مسئله‌ای بود که سال‌های پیش باید مورد توجه قرار می‌گرفته اما در نهایت در سال گذشته عملیات بهسازی باندها در دستور کار قرار گرفت و در نهایت در ۱۲ اردیبهشت ماه برای بهسازی باند این فرودگاه آغاز شد.

مدیرکل فرودگاه استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه، تصریح کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده به دلیل کاهش مقاومت باند و کاهش امنیت‌ها در پی مشکلات ایجاد شده لزوم بهسازی باند و آسفالت کشی مسیر پروازها احساس شد که از زمان شروع بهسازی باند فرودگاه تاکنون ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی در پروژه صورت گرفته است.

بیاتی خاطر نشان کرد: اعتبار عملیات بهسازی باند فرودگاه ۴۶۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات شرکت فرودگاه و ناوبری هوایی ایران برآورد شده و در حال حاضر نیز عملیات بهسازی باند فرودگاه در مرحله برداشت لایه آسفالت و لایه ریزی جدید است‌.

وی در ادامه به میزان پروازهای استان کرمانشاه اشاره و تاکید کرد: فرودگاه اشرفی اصفهانی کرمانشاه به طور هفتگی ۴۲ پرواز به استان‌های تهران، مشهد مقدس و عسلویه خواهد داشت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار