معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به انجام پروژه‌های زیرساختی در مرز خسروی از آغاز عملیات اربعین در کرمانشاه از ۲۵ مرداد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۷۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳ 30 July 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر علی شعبانی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های زیرساختی اربعین، اظهار کرد: در حوزه زیرساخت‌های اربعین پیشرفت‌های خوبی را داریم و نسبت به سال گذشته وضعیت بسیار بهتری را شاهد هستیم و دیگر ایجاد زیرساخت‌های جدید را نخواهیم داشت و به دنبال تکمیل پروژه‌ها هستیم.

وی افزود: روز گذشته نشست ستاد اربعین در مرز خسروی برگزار شد و در تاریخ ۲۵ مرداد آغاز عملیات اربعین را خواهیم داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: آب و فاضلاب و همچنین برق مورد نیاز مرز پایانه خسروی با هماهنگی انجام گرفته با شرکت آبفای استان و شرکت توزیع برق تأمین خواهد شد.

شعبانی بیان کرد: پیش بینی می‌شود حدود یک میلیون زائر امسال از مرز خسروی تردد کنند که با ۲۴ ساعته شدن فعالیت مرز خسروی انتظار تردد شبانه را نیز داریم.

وی ادامه داد: ناوگان حمل و نقل بین شهری و در محل پایانه مرزی خسروی نیازمند ساماندهی جدی است زیرا سال گذشته مردم برای تردد با مشکل مواجه شدند.

شعبانی گفت: در حال حاضر ۲۰ گیت داریم که ۹۲ گیت دیگر به آن اضافه می‌شود و در مجموع ۱۱۲ گیت برای تسریع در عبور زوار در مرز خسروی آماده سازی می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: مواکب اربعین کرمانشاه می‌توانند تا قبل از ۱۰ شهریور از مرز دلخواه خود عبور کنند اما از ۱۰ شهریور عبور تنها از مرز سومار امکان پذیر است.

شعبانی بیان کرد: زیرساخت‌های مرز در سومار نیز نیازمند تقویت است و بنا داریم مشکلات را در این مرز کاهش دهیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار