مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از شرکت 20 هزار کارآموز کرمانشاهی در آزمون دریافت گواهینامه الکترونیکی مهارت طی 6 ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵ 14 October 2015
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از شرکت ۲۰ هزار کارآموز کرمانشاهی در آزمون دریافت گواهینامه الکترونیکی مهارت طی ۶ ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

داوود ناصری امید در گفتگو با خبرنگار مهر از شرکت ۲۰ هزار کارآموز کرمانشاهی در آزمون دریافت گواهینامه الکترونیکی مهارت طی ۶ ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به کاهش روند صدور گواهینامه الکترونیکی مهارت به مدت زمان یک هفته، اذعان داشت: کارآموزان برای شرکت در این آزمون و در رشته های مختلف استقبال بی نظیری دارند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از ارائه ۲.۵ میلیون نفر ساعت ارائه آموزش های فنی به کارآموزان در مراکز دولتی طی ۶ ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: کارآموزان در مراکز خصوصی نیز یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر ساعت آموزش فراگرفتند.

به گفته این مسئول، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته این اداره کل تعهد دارد امسال تا پایان سال پنج میلیون نفر ساعت در بخش دولتی و سه هزار و ۲۰۰ نفر ساعت در بخش خصوصی آموزش های فنی ارائه دهد.

ناصری امید بیان داشت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه سال گذشته جزو سه استان برتر کشور در زمینه ارائه این آموزش ها بود و امسال نیز سعی دارد به تعهدات خود به طور کامل عمل کند.

وی به فعالیت ۲۲ مکز ثابت دولتی و ۳۰۰ آموزشگاه خصوصی فعال در استان کرمانشاه اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر ارائه آموزش ها در بخش های دولتی و خصوصی در جوار زندان ها، دانشگاه‌ها، صنایع، پادگان ها و همچنین گروه های سیار شهری و روستایی، ارائه آموزش های فنی در استان صورت می گیرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه یادآور شد: با افتتاح سه مرکز فنی و حرفه ای دیگر در استان که طی ماه های آینده به بهره برداری می رسد، تعداد مراکز استان به ۲۵ مرکز می رسد.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر ۶ هزار استاندارد آموزشی در کشور تعریف شده است، گفت: در استان کرمانشاه ۵۰۰ حرفه آموزشی وجود دارد و برای ایجاد حرفه های جدید نیز محدودیتی نداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار