رادمهر شاهمرادی دانش آموز پایه چهارم دبستان شهید مفتح شهرستان ایوان یک قطعه طلا را که اتفاقی در مسیر تردد به کلاسش پیدا کرده بود با پیگیری و کمک خانواده به صاحبش بازگرداند.
کد خبر: ۱۱۱۷۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ 02 August 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ رادمهر شاهمرادی،  اظهار داشت : در مسیر تردد به کلاس زبان یک قطعه طلا که یک دستبند زنانه بود توجه ام را به خود جلب کرد، آن را برداشته و بعد از کلاس به منزل بردم و به مادرم نشان دادم و گفتم که این طلا را پیدا کرده ام. 

وی افزود: مادرم تاکید داشت که این دستبند پیش ما امانت است، صبح روز بعد برای یافتن نشانه ای از صاحب دستبند دوباره به همان مکان رفتم که متوجه نصب اطلاعیه مفقودی یک قطعه طلا شدم، اطلاعیه را برداشتم و به منزل بردم و مادرم با مشخصات درج شده در اطلاعیه تماس گرفت تا امانت را به وی بازگردانیم. 

این دانش آموز پایه چهارم گفت: پس از پیگیری و هماهنگی خانواده ام با صاحب قطعه طلا گمشده، دستبندی که ارزش ریالی آن ۷۰۰ میلیون ریال بود بدون هیچ چشم‌داشتی به صاحبش بازگردانده شد. 

 حجت اکبری فرماندار و طاهر مرجانی پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایوان به خاطر کار با ارزش رادمهر در نشست شورای آموزش و پرورش از این دانش آموز تجلیل به عمل آوردند. /ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار