دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری همزمان با ششمین نمایشگاه حمل‌ونقل و ترانزیت و دوازدهمین نمایشگاه حفاظت و ایمنی عصر سه شنبه در محل نمایشگاه بین‌المللی واقع در شرق اصفهان گشایش یافت.
کد خبر: ۱۱۱۷۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳ 01 August 2023

در این نمایشگاه بیش از ۹۰ شرکت فعال در حوزه‌های مرتبط حضور دارند و دستاوردهایی از جمله توربین‌های بادی برای تولید برق، پنل‌های خورشیدی، تجهیزات نوین آتش‌نشانی برای ارتقای امنیت در شهر اصفهان، دستگاه‌های هوشمند دریافت پسماند خشک و دستگاه اسکن تنه درختان برای تشخیص بیماری و پیشگیری از سقوط درختان که یکی از چالش‌های شهر اصفهان است به نمایش گذاشتند.

رویکرد این سه عنوان نمایشگاه بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، گسترش کلان‌شهرها و نیازهای خدماتی مورد نیاز شهروندان در حوزه شهری و صنایع مرتبط با آن، همچنین ارتقای کیفیت زندگی مردم در دوران توسعه شهرنشینی است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ بین‌المللی اصفهان در این آیین گفت: گفت: بیش از ۹۰ شرکت در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری حضور دارند که نسبت به سال گذشته بیش از ۲۰ درصد رشد دارد.

احمدرضا طحانیان افزود: این نمایشگاه به دنبال نمایش و عرضه توانمندی‌ها و فناوری‌ها، و ایجاد زمینه تبادل نظر و بیان اندیشه‌هاست که در این راستا ۱۲ نشست تخصصی و رویداد در مدت برپایی آن برگزار می شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان نیز گفت: مهمترین مزیت دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری نسبت به سال‌های گذشته، به‌رغم زمان کم، حضور شرکت‌های دانش‌بینان است که این موضوع نگاه به آینده را نشان می‌دهد.

مهدی بقایی افزود: بسیار علاقه‌مند بودیم که بخشی از نمایشگاه را در اختیار شهرک علمی و تحقیقاتی قرار دهیم تا ایده‌ها و طرح‌های این شرکت‌ها در زمینه برنامه‌ریزی شهر ارائه شود، اما با محدودیت زمانی روبه‌رو شدیم.

بقایی با بیان اینکه امسال دوره‌های تخصصی بسیار خوبی در کنار دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری برگزار می‌شود، ادامه داد: هر کدام از سازمان‌های تخصصی یک دوره علنی و برنامه‌ریزی شده را برگزار خواهند کرد، از این‌رو امیدواریم مخاطبان عموم و کارشناسان سایر شهرها از آن استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار