شهردار بیستون از حضور تیم کشتی شهرداری بیستون به عنوان تنها نماینده استان کرمانشاه در مسابقات کشوری کارگران شهرداری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹ 14 October 2015
شهردار بیستون از حضور تیم کشتی شهرداری بیستون به عنوان تنها نماینده استان کرمانشاه در مسابقات کشوری کارگران شهرداری خبر داد.

احسان احمدی نصر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مسابقات از 27 تا 29 مهر ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.

وی از حضور هشت کشتی گیر تیم شهرداری بیستون در مسابقات کشوری خبر داد و گفت: علاوه بر ورزشکاران، پیمان حیدری فر بعنوان سرپرست تیم و آقایان پورشکری و مرادی به عنوان سرمربی تیم در این مسابقات حضور می یابند.

شهردار بیستون از همکاری این ارگان با اداره کل ورزش و جوانان استان در بخش ساماندهی ورزش و بهره برداری از سرسراهای ورزشی بیستون خبر داد و افزود: براساس همین حمایت و همکاریها تیم کشتی شهرداری بیستون به مسابقات کشوری اعزام می شود.

احمدی نصر با تاکید براینکه کشتی گیران بیستون برای شرکت در این مسابقات از آمادگی بالا برخوردارند تصریح کرد: نفرات برتر مسابقات کشوری به مسابقات جهانی کارگران در کشور ایتالیا اعزام می شوند.

به گفته احمدی نصر، بیستون در کرمانشاه به عنوان دیار جوانمردی و پهوانی دارای جایگاه بااهمیتی است و شهرداری بیستون به توسعه فرهنگی و ورزشی این شهر نگاه ویژه دارد.

احمدی نصر به پاره ای از برنامه های شهرداری و شورای شهر بیستون در راستای توسعه ورزش در این شهر اشاره کرد و ادامه داد: در بهمن ماه سال گذشته به همت شهرداری بیستون و دیگر ارگانهای مربوطه شاهد برگزاری راهپیمایی بزرگ خانوادگی به همراه جوایز نفیس از جمله چند دستگاه دوچرخه و هدایای بانکی به برگزیدگان بودیم.

بیستون از توابع شهرستان هرسین است که در 30 کیلومتری شرق شهر کرمانشاه بر سر راه همدان کرمانشاه قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار