محسن رنجبر به عنوان رئیس هیئت شمشیربازی استان اصفهان انتخاب شد.
کد خبر: ۱۱۱۷۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷ 02 August 2023

مجمع انتخاباتی هیات شمشیربازی استان اصفهان امروز چهارشنبه ۱۱ مردادماه ۱۴۰۲، با حضور علیرضا پورسلمان رئیس فدراسيون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران، برگزار شد.

برای تصدی سمت ریاست این هیئت محسن رنجبر به عنوان تنها نامزد حضور داشت که در پایان با کسب ۱۰ رای از مجموع ۱۵ گرفته شده به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات شمشیربازی استان اصفهان انتخاب شد.

همچنین با برگزاری انتخابات اعضای هیات رئیسه، بهارک مرادی به عنوان نایب رئیس، رسول صادقی به عنوان خزانه دار و احمد کیانی،  مهدی قائلی و حمیدرضا قنادنیا به عنوان اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند.

علیرضا پورسلمان، رییس فدراسیون شمشیربازی اظهار داشت: لیگ کشوری شمشیربازی در سطح خوبی برگزار می‌شود اما نیاز داریم که استان‌ها نیز برای برپایی بیشتر مسابقات، تلاش افزونتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه اصفهان از پیشتازان رشته شمشیربازی در کشور به شمار می‌رود، تصریح کرد: بر همین اساس قصد داریم رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر را در این استان برگزار کنیم و از سوی دیگر اردوی تیم ملی عراق نیز در این خطه برگزار خواهد شد.

رییس فدراسیون شمشیربازی خاطرنشان کرد: برای درخشش ورزشکاران این رشته در سطح مسابقات بین‌المللی برنامه ویژه‌ای داریم و از آنجا که در مدت اخیر در مسابقات جهانی و آسیایی مقام‌های مناسبی بدست آمده است، می‌کوشیم این درخشش‌ها در المپیک نیز تداوم داشته باشد.

پورسلمان افزود: ارتباط موثر و تعامل با سایر نهادها لازمه توسعه شمشیربازی است بنابراین از هیات‌های استانی از جمله اصفهان می‌خواهیم تا با سازمان‌های مختلف مانند بسیج، آموزش و پرورش و شهرداری مراودات بیشتری داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان نیز در این جلسه گفت: این استان در رشته شمشیربازی پیشینه مناسبی دارد و باید موفقیت‌های آن روزبه‌روز افزایش یابد.

جواد محمدی ادامه داد: گسترش رشته شمشیربازی در رده‌های سنی پایین از ضروریات استان اصفهان محسوب می‌شود و نتیجه مثبت آن در آینده و در مسابقات بین‌المللی، آسیایی و المپیک دیده خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار