مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام از توسعه و تجهیز پایگاه امدادی و درمانی این جمعیت در پایانه مرزی مهران خبر داد و گفت: این پروژه با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال و در بازه زمانی دهم خرداد تا پانزدهم مرداد ماه سال جاری انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۱۸۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹ 06 August 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ غلامرضا علی محمدی روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: ۵۵۰ متر بهسازی و نوسازی و ۵۵۰ متر زیرساخت توسعه و تجهیز در این راستا اجرایی شده است.

وی از افزایش اعتبارات جمعیت هلال احمر در مرز بین المللی مهران خبر داد و افزود: ایام اربعین و در طول سال محل اسکان تیم امداد هوایی و پهبادهای جستجوگر امداد و نجات، استودیو هلال برای اطلاع رسانی و پوشش اخبار این جمعیت و اورژانس برادران و خواهران به تعداد ۴۰ تخت با تجهیزات امدادی و احیای قلبی ریوی در پایانه مرزی مهران فعال است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام یادآور شد: ایجاد زیرساخت جهت فعالیت های بشر دوستانه تیم های سحاب هلال احمر (سامانه حرکت های امدادی و بشردوستانه)، تیم های ویلچر (جابجایی افراد سالمند و ناتوان) در پایانه مرزی، محل دستگاه های لباسشویی جهت شستن البسه زائران، محل ایستگاه خیاطی و محل اسکان اضطراری در بحران ها از دیگر اقدامات مهم جمعیت هلال احمر در ایام اربعین در مرز بین المللی مهران است.

علی محمدی تاکید کرد: همچنین مدیریت کنترل هماهنگی و عملیات در ۲ طرف مرز جهت پوشش امدادی و انتقال مصدومین احتمالی در ایام اربعین حسینی و در تمام طول سال از کشور عراق به مرز مهران از طریق مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مستقر در این پایگاه انجام می شود./م

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار