شهرکرد_مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر چهار آموزشگاه در منظریه خدمت‌رسانی می‌کنند این درحالی است که ۱۶ آموزشگاه در این شهرک مورد نیاز است.
کد خبر: ۱۱۱۹۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ 09 August 2023

به گزارش تابناک چهار محال و بختیاری، افشین امیریان در گفتگویی، اظهار کرد: کمبود فضای آموزشی در منظریه کاملاً مشهود بوده و این موضوع مشکلات بسیاری را برای مردم و آموزش و پرورش ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: منظریه به‌عنوان یک نقطه بحرانی در مرکز استان مطرح است و این موضوع در جلسه شورای آموزش و پرورش مطرح و گزارش دقیقی در این خصوص ارائه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در گذشته ساخت مدارس در جهت تأمین نیاز مردم این شهرک انجام نشده است و در حال حاضر چهار آموزشگاه در منظریه یک هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز را پوشش می‌دهند.

امیریان بیان داشت: ۱۶ آموزشگاه آموزشی در منظریه نیاز است، اما عدم اقدام برای ساخت مدرسه در این شهرک مشکلات بسیاری را ایجاد کرده است، حضور دانش‌آموزان در سطح شهر برای تحصیل نیاز به سرویس و فضای آموزشی را بالا برده است.

وی تاکید کرد: مکاتبات، پیگیری‌ها و… در این زمینه انجام شده است، اما برای حل این مشکل اعتبارات سنگینی نیاز است و امید است در سفر آتی رئیس جمهور این موضوع به‌صورت جدی حل شود.
منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار