فرماندار ویژه دهلران
فرماندار ویژه دهلران اظهار داشت : سه هزار خانه ویلایی در قالب طرح ملی نهضت مسکن در دهلران ساخته می شود.
کد خبر: ۱۱۱۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ 09 August 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ لطیف صادقی افزود :  ۵۰ هکتار دیگر نیز برای نهضت ملی مسکن در نقاط مختلف شهر لحاظ شده و سه هزار قطعه زمین برای مسکن ملی بصورت ویلایی آماده داریم و طرح تفصیلی شهر نیز اصلاح شده است.

وی گفت : پروژه های مهمی در این شهرستان همزمان با هفته دولت به بهره برداری و برخی پروژه ها نیز در دست اقدام بوده که منجر به توسعه شهرستان خواهند شد

صادقی بیان داشت :  احداث باغ موزه دفاع مقدس در این شهرستان به جد در دستور کار قرار دارد و از متولیان امر درخواست می شود که به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

وی ادامه داد :  امسال بحث احداث سایت جدید اربعین در سطح ۳.۵ هکتار و در آینده نیز طراحی بوستان آن هم در دستور کار است که هم در اربعین و هم در ایام نوروز مورد استفاده قرار می گیرد.

 صادقی گفت : امسال ۱۵۰میلیارد ریال در حوزه اربعین برای دهلران هزینه می شود که از استاندار محترم و معاونین قدردانی و خواستار توجه بیشتر به اعتبارات اربعین در این شهرستان هستیم.

فرماندار دهلران مطرح کرد : خبرنگاران هم در بیان مشکلات مردم و هم در انعکاس خدمات دولت نقش آفرینی می کنند و این موجب تسریع در امور برای خدمت رسانی بیشتر است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار