چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان پسر سراسر کشور در بخش آوایی به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد که در این رویداد ملی، استان خراسان رضوی با کسب سیزده رتبه برتر بیشترین مقام در بین استان های کشور را بدست آورد.
کد خبر: ۱۱۱۹۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴ 10 August 2023

به گزارش تابناک رضوی، علی مهدوی خواه، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پروش خراسان رضوی اظهار کرد: : این مسابقات در شش رشته در مقطع متوسطه و یک رشته در مقطع ابتدایی برگزار گردید که در مجموع استان خراسان رضوی موفق شد در پنج رشته آن، رتبه اول و ممتاز را به خود اختصاص دهد.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی استان خاطر نشان کرد: این موفقیت بزرگ حاصل تلاش شبانه روزی مربیان و فرهنگیان عزیزی است که با دغدغه و در اهتمامی جهاد گونه، دانش آموزان را برای این رقابت قرآنی آماده کردند.

وی گفت: جذب حداکثری دانش آموزان در فرآیند مسابقات قرآن، عترت و نماز از مرحله آموزشگاه تا کشوری و تلاش برای فراگیری این فعالیت دانش آموز محور از جمله اهداف اصلی ما می باشد که در تلاش هستیم با استفاده از همه ابزار های موجود از جمله هیئت های مذهبی دانش آموزی به این مهم دست یابیم.

مهدوی خواه در پایان اظهار داشت مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان دختر سراسر کشور نیز از نوزدهم مرداد ماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار می شود که برای این عزیزان نیز آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار