رئیس کل دادگستری زنجان گفت: احقاق حق، جلوگیری از اطاله دادرسی و اقدامات پیشگیرانه از برنامه‌های جدی دادگستری استان در مدیریت جدید است.
کد خبر: ۱۱۱۹۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰ 12 August 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از مهر، حجت الاسلام علی فرجی برحق روز شنبه در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان، افزود: تلاش‌های صورت گرفته در دادگستری استان در سال‌های گذشته کارنامه درخشانی دارد و جایگاه دادگستری در ابعاد مختلف بسیار بالاست.

وی گفت: با همه این اقدامات ارزشمند صورت گرفته، ما ناگزیر به ارتقای سطح این جایگاه و ارائه خدمات بیشتر به مردم هستیم که نیازمند برنامه ریزی و تلاش مضاعف است.

رئیس کل دادگستری زنجان با تأکید بر این موضوع که سلامتی دستگاه قضائی استان در انجام وظایف و تکریم مراجعه کنندگان از مقوله‌های مهم و اثرگذار است، ادامه داد: تلاش مجموعه بر صیانت و محافظت از نیرو‌ها با اقدامات پیشگیرانه خواهد بود.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام علی فرجی برحق به سمت رئیس کل دادگستری استان و آرزوی توفیق برای او، گفت: امروز جامعه نیازمند امنیت و آرامش بوده که یکی از دستگاه‌های مرتبط با این مقوله، دستگاه قضاست.

آیت الله علی خاتمی افزود: قضات و کارکنان دادگستری استان افرادی توانمند، سالم و پرتلاش هستند و اقدامات دادگستری استان در سال‌های گذشته در احقاق حق و رسیدگی به مشکلات قضائی مردم ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی، توجه به ایجاد صلح و سازش در پرونده‌ها به ویژه پرونده‌های حوزه خانواده با استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و معتمدین محل را موضوعی مهم در کاهش ورودی پرونده‌ها و عامل تحکیم بنیان خانواده‌ها برشمرد و خواستار تقویت شورای حل اختلاف استان در امر سازش شد.

برچسب ها: زنجان ، دادگستری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار