مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران میزان مصرف برق در شبکه توزیع این شرکت در روز جاری را ۲۳۳۹ مگاوات اعلام کرد و گفت: رکورد مصرف برق در شبکه توزیع مازندران برای بار دوم شکسته شد.
کد خبر: ۱۱۲۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱ 15 August 2023

به گزارش تابناک مازندران، سیدکاظم حسینی کارنامی گفت: امروز ۲۳ مرداد رکورد میزان مصرف برق در شبکه توزیع مازندران (گلوگاه-فریدونکنار) به دلیل تشدید گرما در استان و کشور و افزایش مصرف برق باز هم شکسته شد.

 

شکسته‌شدن رکورد مصرف برق مازندران برای بار دوم در هفته چهارم مرداد ماه  
 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با تاکید بر اینکه، شبکه برق مازندران پایدار است گفت: همکاران زحمتکش و پرتلاشم در امورهای ۱۸گانه برای تامین برق مطمئن و پایدار نگه داشتن شبکه‌های برق هم استانی‌های عزیز و فهیم با تلاش بی وقفه در آماده باش کامل قرار دارند.

مهندس حسینی کارنامی با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف برق گفت: برای تامین برق پایدار به همراهی و همکاری هم استانی‌های عزیز نیازمندیم.

وی افزود: مردم می‌توانند بدون آنکه رفاه خود را کاهش دهند با اعمال روش‌های ساده به مدیریت مصرف برق و گذر از این شرایط کمک کنند، از جمله اینکه، در ساعات اوج مصرف که از ساعت ۱۱ تا ۱۷ و ۱۸ تا ۲۳ می‌باشد از استفاده وسایل برقی پر مصرف اجتناب نمایند و یا دمای کولرهای گازی خود را روی عدد 24 تنظیم استفاده نمایند.
وی بیان داشت: تنها با  10 درصد صرفه جویی در مصرف برق کمک بزرگی به تامین برق پایدار برای کلیه هموطنان در استان و کشور خواهند شد.

دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار