دکتر محمدحیدری؛ سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر در در گفتگو با خبرنگارتابناک گفت
کد خبر: ۱۱۲۰۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰ 15 August 2023

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر در ابتدا عنوان کرد: از تاریخ ۱۴۰۲/۵/۱۵ دستور شروع انتخابات توسط وزیر محترم کشور ابلاغ و توسط تمام فرمانداری ها اعلام وصول گردید.
مهندس حیدری ادامه داد : از تاریخ ۱۴۰۲/۵/۱۶ لغایت ۱۴۰۲/۵/۲۲پیش ثبت نام از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از طریق سامانه های ابلاغی صورت پذیرفت که طبق آمار و اطلاعات موجود در سامانه جامع انتخابات در شهرستان رودسر، ۱۲۲ نفر پیش ثبت نام خود را با موفقیت به ثبت رسانیده اند که از این تعداد ۱۰۶ نفر آقا و ۱۶ نفر خانم می باشند.
وی افزود : ترکیب تحصیلی ثبت نام کنندگان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه شهرستانهای رودسر و املش تعداد ۸۴نفر کارشناسی ارشد ، تعداد ۲۲ نفر دکتری و سایر مقاطع ۱۶ نفر می باشند.
سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر باره زمان تشکیل هیئت اجرایی انتخابات پیش روی اظهار کرد: تشکیل هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه شهرستان رودسر از تاریخ ۱۴۰۲/۷/۱۳ لغایت ۱۴۰۲/۷/۱۹ صورت می پذیرد.
وی در خصوص تاریخ نهایی سازی ثبت نام از داوطلبان گفت : طبق قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی ، تاریخ نهایی سازی ثبت نام داوطلبان از تاریخ ۱۴۰۲/۷/۲۷ لغایت ۱۴۰۲/۸/۳خواهد بود.
نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر تصریح کرد: با توجه به آخرین سرشماری نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵شهرستان رودسر دارای حدود ۱۴۸ هزار نفر جمعیت می باشد
مهندس حیدری ادامه داد : عوامل اجرایی انتخابات حوزه شهرستانهای رودسر و املش حدود ۲۳۰۰ نفر می باشند که در ۲۴۷ شعبه در نظر گرفته شده مشغول فعالیت خواهند بود تا بتوانند ضمن صیانت از آرای مردم و بر اساس چهار مولفه ای که رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص برگزاری پرشور انتخابات یعنی مشارکت ،امنیت ، رقابت و سلامت انتخابات در سطح شهرستان و در چهار بخش مرکزی و کلاچای چابکسر رحیم ابادانجام وظیفه نمایند.
نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر از مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان رودسر خواست تا با حضور پرشور و حداکثری در این انتخابات شرکت نمایند و با انتخاب نماینده اصلح و شایسته در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام موثری بردارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار