دادستان عمومی و انقلاب جیرفت گفت: ۶۱روز پیش مرد میانسالی در حال پیاده‌روی در کنار فرزندش در یکی از پارک‌های شهر جیرفت گروگان گرفته شد که با تلاش بی‌وقفه دادستانی و پلیس آگاهی شهرستان جیرفت در سلامت کامل آزاد شد.
کد خبر: ۱۱۲۰۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱ 16 August 2023

به گزارش تابناک کرمان و به نقل از خبرگزاری فارس، افشین صالحی‌نژاد در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: مرد میانسالی ساکن جیرفت بیش از دو ماه قبل توسط تعدادی آدم‌ربا گروگان گرفته شد و به مرز‌های شرقی و نهایتا به خارج از مرز و به کشور افغانستان انتقال داده شد.

وی تصریح کرد: آدم‌ربایان که غیربومی استان کرمان بودند، با انگیزه مالی از خانواده گروگان، این فرد را ربودند.

دادستان جیرفت خاطرنشان کرد: از لحظه دریافت گزارش آدم‌ربایی، تلاش بی‌وقفه نیرو‌های پلیس برای رهایی این فرد آغاز شد و با اشراف اطلاعاتی مشخص شد که متهمان فرد گروگان را به خارج از کشور انتقال داده‌اند.

وی افزود: به همین منظور تیم مجربی از ماموران پلیس آگاهی تحقیقات تخصصی خود را آغاز و پس از دریافت سر نخ‌هایی و اقدام‌های خاص موفق شدند این گروگان را آزاد کنند.

صالحی‌نژاد اظهار داشت: قطعا تلاش‌های شبانه‌روزی بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی وانقلاب جیرفت که شخصا در وقت اداری و خارج از وقت این موضوع را پیگیری می‌کرد در آزادی گروگان تاثیر زیادی داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار