مدیرکل هواشناسی کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل هواشناسی کرمانشاه گفت: حضور موجی ناپایدار در کرمانشاه در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده ممکن است در نواحی شمالی استان کرمانشاه گاهی با رگبارهای خفیف و پراکنده باران همراه باشد.
کد خبر: ۱۱۲۰۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷ 17 August 2023

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی از امروز (پنجشنبه) تا روز یکشنبه هفته آینده حضور موجی ناپایدار از نیمه شمالی کشور به تناوب سبب وزش باد و رشد ابر در جو استان کرمانشاه خواهد شد.

وی افزود: این شرایط به ویژه در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده ممکن است در نواحی شمالی استان کرمانشاه گاهی با رگبارهای خفیف و پراکنده باران نیز همراه باشد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: دمای هوای امروز (پنجشنبه) تغییر چندانی نخواهد داشت و در روزهای جمعه و شنبه به طور نسبی کاهش می‌یابد.

وی گفت: شایان ذکر است تقویت وزش باد در منطقه ممکن است طی ساعاتی از روزهای شنبه و یکشنبه هوای استان کرمانشاه را به خصوص در نواحی مرزی نسبتا غبارآلود نماید.

وی عنوان کرد: در این بازه زمانی خسروی و سرپل‌ذهاب با بیشینه دمای ۴۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و حمیل با کمینه دمای ۱۲ درجه سانتیگراد به عنوان خنک‌ترین نقاط استان کرمانشاه گزارش و به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ ل

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار