استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم افزایش فعالیت روزبازارها در شهرها و روستاهای این استان گفت: در راستای کنترل قیمت‌ها در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۱۲۰۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳ 17 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر پنجشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: در راستای کنترل تورم اقدامات خوبی در استان بوشهر صورت گرفته و این استان در مهار نرخ تورم رتبه اول کشور را دارد.

وی با اشاره به تأثیر کالا‌های وارداتی از جمله ته لنجی خاطرنشان کرد: نظارت بر بازار و قیمت کالا‌ها و خدمات در استان بوشهر باید با جدیت انجام شود و شاهد برخورد قاطع و جدی با متخلفان در بازار باشیم.

استاندار بوشهر بر لزوم اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار استان بوشهر تاکید کرد و ادامه داد: بدون اغماض و گذشت باید با متخلفان و سودجویان اقتصادی برخورد قاطع شود.

وی ادامه داد: در روز‌های پایانی شهریورماه امسال نمایشگاه پاییزه در مرکز استان و شهرستان‌های ده‌گانه با رویکرد عرضه کفش، کیف، پوشاک، نوشت‌افزار و البسه با قیمت مناسب راه‌اندازی شود.

محمدی‌زاده با اشاره به تأثیر روزبازار‌ها در تنظیم قیمت‌ها در بازار بیان کرد: روزبازار‌ها در شهرستان‌ها، بخش‌ها، شهر‌ها و روستا‌های بزرگ استان بوشهر با اولویت صدور مجوز به جوانان متقاضی اشتغال، راه‌اندازی و فعال شود.

وی از توزیع گوشت قرمز در استان بوشهر با قیمت مناسب خبر داد و تاکید کرد: از هفته آینده برنج و شکر با قیمت تعیین شده در شهرستان‌های استان بوشهر توزیع می‌شود و توزیع برنج وارداتی شرکت‌های تعاونی مرزنشینان استان بوشهر هم در همه نقاط استان آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار