رئیس هیئت کاراته خراسان‌شمالی گفت: مسابقات قهرمانی کشور در سبک شوتوکان isks به میزبانی تهران و در سالن شهیدمعتمدی برگزار شد که با برتری استان میزبان و کسب ۷ مدال طلا برای نمایندگان استان در این رقابت‌ها پایان یافت.
کد خبر: ۱۱۲۰۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ 17 August 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی و به نقل از خبرگزاری فارس، صبح امروز محمدرضا کیانفر، رئیس هیئت کاراته خراسان‌شمالی در گفتگو با رسانه‌ها اظهارکرد: مسابقات قهرمانی کشور در سبک شوتوکان isks به میزبانی تهران و در سالن شهیدمعتمدی برگزار شد که با برتری استان میزبان و کسب ۷ مدال طلا برای نمایندگان استان در این رقابت‌ها پایان یافت.

وی گفت: تعداد ۷۰۰ کاراته‌کار از ۱۴ استان در این رویداد ملی حضور داشتند که خراسان‌شمالی با ۲۲ کاراته‌کار و ۳ داور در این مسابقات حضور پیدا کرده بود که سهم کاراته استان از آن ۷ مدال خوشرنگ طلا شد.

رئیس هیئت کاراته خراسان‌شمالی افزود: از خراسان‌شمالی جعفر آل سلطان در بخش کاتاپیشکسوتان بالای ۶۵ سال برای اولین بار در تاریخ کاراته استان مدال طلا مسابقات راکسب کرد و دیگر طلائی‌های کاراته استان مهدی قوامی، یاسین مهدی‌نیا، احمدرضا شعبانی، علیرضا مرگان، حسین شاکری‌نسب و طا‌ها محمدزاده بودند.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت‌ها پس از تهران، فارس نایب قهرمان و استان مرکزی سوم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار