سرپرست فرمانداری اهواز با اشاره به تعلیق فعالیت برخی جایگاه های سوخت این شهرستان به دلیل شدت گرما گفت: این جایگاه ها خودسرانه و بدون هماهنگی با مراجع تصمیم‌گیر چنین اقدامی را انجام دادند که از سرگیری فعالیت عرضه سوخت در آنها، مجدد آغاز شده است.
کد خبر: ۱۱۲۱۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳ 17 August 2023

سید احمد موالی زاده روز پنجشنبه در بازدید میدانی از جایگاه های سوخت اهواز و نحوه سوختگیری خودروها بیان کرد: جایگاه‌های سوخت این شهرستان هم‌اکنون در حال فعالیت هستند و عرضه بنزین ادامه دارد.

وی با اشاره به تاخیر در بارگیری سوخت تانکرهای حمل بنزین در ۲ روز گذشته به دلیل رعایت الزامات ایمنی از انبارهای ماهشهر و اهواز بیان‌داشت: با برنامه ریزی و بررسی‌های کارشناسی، متناسب سازی الزامات ایمنی برای حمل سوخت به وسیله تانکرها در شرایط آب و هوایی خوزستان انجام شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز افزود: تامین سوخت مورد نیاز جایگاه‌های سوخت بدون مشکل و برابر با سهمیه‌های تعیین شده در حال اختصاص است.

موالی زاده تاکید کرد: توقف عرضه سوخت از سوی جایگاه ها بدون هماهنگی با مراجع تصمیم گیر، تخلف است و در صورت مشاهده با صاحبان چنین جایگاه هایی برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی ادامه‌داد: شهروندان بدون نگرانی می‌توانند به جایگاه‌های عرضه سوخت مراجعه و نسبت به سوختگیری خودروهای خود اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری اهواز هرگونه کمبود سوخت را رد کرد و افزود: جایگاه داران نیز علاوه بر رعایت اصول ایمنی، موظف به عرضه سوخت هستند.

موالی زاده همچنین با بیان اینکه جلوگیری از قاچاق و مدیریت بهینه مصرف سوخت کشور در حال انجام است تاکید کرد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بر نحوه عملکرد جایگاه‌های سوخت این شهرستان نظارت دقیق داشته باشد.

روز گذشته مطالبی در فضای مجازی در خصوص نارضایتی مردم اهواز به دلیل نبود بنزین در جایگاه‌های سوخت منتشر شد.

طبق اعلام مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اهواز مصرف بنزین در استان روند افزایشی داشته که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل ۱۵ درصد افزایش مصرف بنزین در استان گزارش شده است.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار