فرمانده انتظامی استان ایلام؛
فرمانده انتظامی استان ایلام بیان داشت : هم اکنون۵۰ تیم گشتی پلیس راه و انتظامی در محورهای مواصلاتی سطح استان فعال هستند و طی چنذ روز آینده به 90 یم افزایش می یابند.
کد خبر: ۱۱۲۱۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷ 19 August 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار جمال سلمانی افزود : با تشکیل تیم‌ها و گشت‌های انتظامی و کنترل جاده‌ای، تمام تلاش و همت پلیس، سهولت تردد زائران است.

وی گفت :  بالاترین توان و نیرو برای کمک به زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده و ان شاء الله این حرکت عظیم الهی که به عنوان بزرگترین رزمایش جهان اسلام به شمار می‌آید بدون مشکل خاصی انجام خواهد شد.

سردار سلمانی ادامه داد : تمامی امکانات و تجهیزات برای خدمت رسانی در سطح استان بسیج شده، در حال حاضر تمامی نیروها اعم از نیروهای پلیس راه و راهور، انتظامی و یگان ویژه تمامی سطح استان را تحت نظر دارند.

وی مطرح کرد : زائران حسینی هنگام ورود به شهرستان مهران خودروهای خود را در پارکینگ‌های مجاز پارک کرده و از پارک خودرو جلوی درب منازل مردم، داخل بلوارها و مناطق ممنوعه خودداری کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان داشت : زائران در صورت جابجایی و انتقال خودرو می‌توانند از طریق تماس تلفنی با سامانه‌های ۱۱۰ و ۱۲۰ از نحوه وضعیت خودرو خودمطلع شوند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار