با حضور قائم مقام مدیرعامل در حوزه بهره‌برداری و توسعه برگزار شد؛
دومین جلسه شورای سیاست گذاری شرکت‌های تابعه گروه توسعه فراگیر فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۲ با هدف بررسی و رفع چالش‌های موجود گروه فولاد خوزستان انجام شد.
کد خبر: ۱۱۲۱۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸ 19 August 2023
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، این جلسه به ریاست محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در حوزه بهره‌برداری و توسعه و با حضور جمعی از معاونان و مدیران ارشد شرکت فولاد خوزستان و مدیران عامل شرکت‌های تابعه گروه توسعه فراگیر فولاد خوزستان، روز سه‌شنبه ۲۴ مردادماه ۱۴۰۲ در مهمانسرای نور این شرکت انجام شد. 
 
محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در حوزه بهره‌برداری و توسعه گفت: همان‌گونه که اطلاع دارید، چالش حامل‌های انرژی و هزینه‌های تامین انرژی در سال جاری بی‌سابقه است. 
بنابراین، انتظار می‌رود با همکاری و تلاش شرکت‌های تابعه، همچون گذشته برای برون رفت از چالش موجود، راهی یافته و از وضعیت موجود به خوبی گذر نماییم. 
 
وی افزود: شرکت‌های تابعه تازه تاسیس باید حمایت شوند، اما کیفیت و سرعت در انجام پروژه‌ها نیز برای فولاد خوزستان بسیار اهمیت دارد. 
 
عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی گفت: طرح‌های موجود، باید به صورت تخصصی بررسی شوند تا در آینده موانع از پیش روی برداشته شوند. 
 
وی افزود: آموزش تا پایان زمان خدمت، تمامی ندارد. این امر شامل روسا و مدیران سازمان نیز می‌شود. 
 
گفتنی است، در جلسه یاد شده فعالیت‌های ستادی انجام شده، نقاط قوت و قابل بهبود، آخرین وضعیت سیستم‌های اطلاعاتی، جمع‌بندی نیازها و پیشنهادها، استراتژی سرپرستی، ساختار سازمانی، چالش‌های موجود در حوزه انتصاب و ارتقا، آموزش و توسعه (مدیریت عملکرد، نظام بهپویی و مدیریت دانش)، ارزیابی عملکرد ۳ ماهه نخست سال جاری شرکت‌های تابعه بررسی و مدیران عامل شرکت‌های تابعه به ارائه گزارش عملکرد پرداختند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار