مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: شهروندان اهوازی با رعایت الگوی مصرف بیش از ۴۶ میلیون کیلووات ساعت برق صرفه‌جویی کردند.
کد خبر: ۱۱۲۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸ 19 August 2023

عبدالحمید عباس شیاری اظهار کرد: از زمان آغاز طرح ملی پاداش صرفه‌جویی برق که از خردادماه سال جاری آغاز شده تاکنون ۳۲ میلیارد تومان به مشترکان خوش مصرف اهوازی، پاداش پرداخت شده است.

وی افزود: شهروندان اهوازی با رعایت الگوی مصرف بیش از ۴۶ میلیون کیلووات ساعت برق صرفه‌جویی کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: با توجه به شرایط دمایی هوا و گرما در کلاشنهر اهواز، همراهی شهروندان در جهت رعایت الگوی مصرف و استفاده نکردن از وسایل پر مصرف در ساعت اوج مهم و اساسی است و خوشبختانه در این زمینه شاهد همکاری خوبی از سوی شهروندان هستیم.

شیاری عنوان کرد: امسال با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها تلاش کرده‌ایم تا بدون اعمال خاموشی با برنامه ناشی از کمبود برق تا این لحظه با همراهی شهروندان روزهای گرم را پشت سر بگذاریم و درخواست ما از همه مشترکان این است که همچنان با رعایت الگوی مصرف صنعت برق را در تامین برق مطمئن و پایدار همراهی کنند.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان اهوازی تقاضا داریم مدیریت مصرف برق به خصوص از ساعت ۱۱ تا ۱۷ و همچنین ۱۹ تا ۲۲ را ادامه دهند و از وسایل پرمصرف مانند اتو و ماشین لباسشویی در این ساعات استفاده نکنند.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار