دبیرکل فدراسیون بادبانی گفت: پس از ۱۵ سال وقفه، دوره آموزشی افسر مسابقات ملی سیلینگ در کشور برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۲۱۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲ 19 August 2023

به گزارش تابناک جزیره و به نقل از ایرنا، «حمید شمالی» روز شنبه در گفتگویی با بیان اینکه این دور آموزشی سه روزه در کیش برگزار شد، اظهار کرد: این دوره پس از رایزنی‌های مداوم با کنفدراسیون سیلینگ جهانی، با حضور یک مدرس این رشته از کشور مالزی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره آموزشی ۲۷ نفر از سراسر کشور حضور داشتند.

دبیرکل فدراسیون بادبانی ببا بیان اینکه برای برگزاری هرگونه رویداد و مسابقه نیازمند یک تیم اجرایی بزرگ متشکل از افسران، تیم داوران و تیم میژرر (اندازه گیر) هستیم، اضافه کرد: در تلاشیم تا دوره آموزشی تیم داوران و تیم میژرر (اندازه گیر) نیز در آبان و آذرماه سال جاری برگزار شود.

وی با بیان اینکه جزیره زیبا و مرجانی کیش مستعد برگزاری مسابقات بین المللی بادبانی است، گفت: شرایط کیش در میزبانی از مسابقات بادبانی می‌تواند در کشور‌های همجوار نیز زبانزد باشد و بسیاری از پتانسیل‌های این جزیره در منطقه همتایی ندارد.

دبیرکل فدراسیون بادبانی با قدردانی از حمایت‌های سازمان منطقه آزاد کیش از این فدراسیون اظهار کرد: اینکه اینگونه انتظار داشته باشیم که به دلیل قرار گیری فدراسیون بادبانی در کیش، سازمان منطقه آزاد باید تمامی هزینه‌های یک فدراسیون و ورزش را از صفر تا صد متقبل شود یک باور اشتباه است؛ هم اکنون کدام فدراسیون در پایتخت تمامی هزینه‌هایش را استانداری آنجا تامین می‌کند؟ سازمان منطقه آزاد تاکنون حمایت مناسب و بی نظیری از فدراسیون بادبانی کرده که در کنار ساختار اصلی فدراسیون می‌تواند سبب رشد و ارتقاء رشته‌های بادبانی در تمام کشور شود.

وی ادامه داد: قرارگیری مقر فدراسیون بادبانی در جزیره کیش منجر به این شد که توانمندی ها، امکانات و زیرساخت‌های مهمترین قطب ورزش‌های دریایی کشور در ابعاد ملی به خدمت رشته ورزشی سیلینگ درآید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار