مدیرکل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی از ارسال بیش از هزار دست سازه و هدیه کودکان و نوجوانان استان جهت توزیع بین مهمانان کوچک امام حسین(ع) در مسیر پیاده‌روی اربعین خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴ 21 August 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی و به نقل از خبرگزاری تسنیم، به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، طاهره حمیدی از تولید بیش هزار دست سازه و بسته هدیه توسط کودکان و نوجوانان استان در راستای پویش هدیه به مسافران کوچک اربعین خبر داد.

مدیرکل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی درباره اجرای این پویش گفت: مراکز کانون در سطح استان در ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۲ پذیرای تعداد زیادی از کودکان و نوجوانان و والدین بود که به منظور تولید دست سازه‌های زیبا در محل این مراکز حضور یافتند.

وی افزود: علاوه بر این خانواده‌ها هدایای خود به کودکان و نوجوانان حاضر در راهپیمایی عظیم اربعین را نیز به مراکز کانون تحویل دادند که در مجموع بیش از هزار دست سازه و هدیه کودکان و نوجوانان استان جمع‌آوری و پس از بسته بندی جهت توزیع بین مسافران و میهمانان کوچک امام حسین (ع) در مسیر‌های پیاده روی ارسال شد.

حمیدی بیان کرد: این دست سازه‌ها شامل سربند میهمانان کوچک امام حسین (ع)، عروسک، گیره روسری، گل سر، کتاب، لوازم التحریر، کاردستی‎‌های دست ساز سبک و کاربردی اعضای کانون است که در قالب بسته‌های فرهنگی در موکب آل یاسین در کاظمین و مرز میرجاوه استان سیستان و بلوچستان و سایر مسیرها، با شعار میهمانان کوچک امام حسین (ع) به مسافران کوچک پیاده‌روی اربعین اهدا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار