فرمانده انتظامی استان ایلام:
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: مجموعه انتظامی با برنامه‌ریزی و تلاش های شبانه روزی و تعامل با دیگر دستگاه‌ها که انجام داده است اجازه نمی‌دهد خللی در تردد زائران به وجود آید.
کد خبر: ۱۱۲۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵ 24 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار جمال سلمانی در بازدید از پایانه مرزی مهران اظهار داشت: مجموعه انتظامی با برنامه‌ریزی و تلاش های شبانه روزی و تعامل با دیگر دستگاه‌ها که انجام داده است اجازه نمی‌دهد خللی در تردد زائران به وجود آید.

وی افزود: امنیت و آرامش مردم و زائران اربعین حسینی (ع) اولویت و خط قرمز پلیس است و برای تحقق آن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

این مقام ارشد انتظامی رضایتمندی زائران عتبات عالیات از امنیت ایجاد شده توسط پلیس را سند افتخاری برای این مجموعه دانست و تصریح کرد: خوشبختانه پلیس در این راستا توانسته شرایط خوبی را ایجاد و رضایت عموم مردم و زوار را کسب کند.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه زوار عزیز مراقب اسناد هویتی خود باشند تا خدای نکرده باعث نگرانی آنها نشود، گفت: پلیس گذرنامه اقدامات مناسبی را که حاصل زحمات چند ماهه است به مردم ارائه دادند که به نوبه خود از تک تک عزیزان و همه کارکنان خدوم پلیس که با اخلاص در ایام اربعین حسینی تلاش مضاعفی را جهت خدمات رسانی به زائران عزیز ارائه دادند قدردانی می‌کنم.

وی با توجه به اینکه در حال حاضر تردد در مرز مهران به صورت روان در جریان است و خروج زائران با سهولت انجام می‌گیرد ادامه داد: با پیش بینی افزایش آمار ترددها در روزهای آتی، زائران سفر خود را به روزهای پایانی موکول نکنند تا ضمن خدمات رسانی بهتر، با کمال آرامش به سفر اربعین مشرف شوند.

سردار سلمانی در پایان گفت: مجموعه انتظامی آماده خدمات رسانی به زائران اربعین در مرز مهران هستند و زائران عزیز انتظار داریم با خادمان خود همکاری لازم داشته باشند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار