معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با بیان اینکه ما با مانع بزرگ بروکراسی اداری در پیشبرد کارها مواجه هستیم، گفت: اگر کارمندی روحیه بسیجی و انقلابی نداشته باشد خود مغلوب بروکراسی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷ 25 August 2023

به گزارش تابناک زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان در مراسم یادواره ۱۰۶ شهید کارمند استان زنجان با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان با اشاره به دلیل نامگذاری هفته دولت اظهار داشت: دولت شهیدان رجایی و باهنر بعد از شرایطی ایجاد شد که دولت دست لیبرال‌ها بود و مشکلات زیادی به کشور تحمیل شده بود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان بیان کرد: با نامگذاری این هفته، امام (ره) برای همیشه تعیین تکلیف کردند که این مسیر درست را همه دولت‌ها الگو قرار داده و طبق آن عمل کنند و ادامه دهنده راه آن باشند.

وی تصریح کرد: هفته دولت این نیست که هر دولتی تکریم شود بلکه باید با نگاه والا الگو‌های تعیین شده در جامعه ساری و جاری شوند.

رفیعی افزود: بعد از انقلاب با تکیه بر همین رویکرد پیشرفت، استقلال و عزت پیدا کردیم و روحیه بسیجی و در میدان بودن ما را به سمت مسیر تمدن‌سازی رهنمون کرد.



اقتدار امروز کشور به دلیل روحیه بسیجی است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان ادامه داد: خوشبختانه اقتدار و عزتی که ما در حال حاضر به آن رسیده‌ایم در سایه فرهنگ و روحیه بسیجی بوده که باید آن را حفظ و تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه وظیفه سنگینی بر عهده کارمندان که در خط مقدم هستند، است، خطاب به کارمندان بسیجی گفت: شما باید با روحیه بسیجی عمل به نکات و تبیین مسائل فرهنگی را ترویج و به گفتمان عمومی تبدیل کنید.

معاون سیاسی استانداری زنجان با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که در مسیر پیگیری اهداف در دولت‌های مختلف وجود دارد مشکلات ناشی از مدیریت‌ها و مسائل اداری است، گفت: دولت سیزدهم دولت پشت میزنشین نیست وبا نگاه انقلابی و شعار‌های اصیل انقلاب پای در مسیر خدمت گذاشته است.

وی با بیان اینکه ما با مانع بزرگ بروکراسی اداری در پیشبرد کار‌ها مواجه هستیم، ادامه داد: بروکراسی فی نفس بد نیست، اما به جای گره گشایی تبدیل به مانع در کار‌ها می‌شود و اگر کارمندی روحیه بسیجی و انقلابی نداشته باشد خود مغلوب بروکراسی می‌شود.

رفیعی با اشاره به اینکه وظیفه دولت تسهیلگری است، گفت: مهم‌ترین اصول و رویکرد دولت سیزدهم توجه به رضایتمندی مردم است و یکی از برنامه‌های دولت رفع تبعیض و مقابله با فساد و مردمی‌سازی است.
منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار