رییس مرکز وکلای قوه قضاییه اصفهان از شرکت پنج هزار و ۶۶۵ داوطلب از این استان در آزمون وکالت در روز جمعه و همزمان با سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۲۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵ 25 August 2023

نرگس صلواتی افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۹۸۵ نفر زن و ۲ هزار و ۶۸۰ نفر مرد هستند.

وی با اشاره به اینکه آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه توسط مدیریت سنجش و ارزیابی این مرکز و در محل دانشگاه اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: نتایج این آزمون نیمه دوم مهر امسال اعلام می‌شود.

صلواتی با بیان اینکه امسال ۱۰۳ هزار و ۲۸۲ نفر در کشور در این آزمون حضور پیدا کردند، خاطرنشان کرد:‌ آزمون جذب کارآموز وکالت در ۹۳ حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار و امسال ۲۴ هزار نفر به تعداد شرکت کنندگان اضافه شد.

وی افزود: همه اقدام های لازم با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور برای برگزاری آزمون در بالاترین سطح امنیتی و امکانات رفاهی انجام شد و امیدواریم داوطلبان تجربه ارزشمندی از حضور خود در این دوره از آزمون وکالت داشته باشند.

صلواتی با بیان اینکه داوطلبان این آزمون مطابق قانون تسهیل و بر اساس نمره حد نصاب پذیرفته خواهند شد، تصریح کرد: برگزیدگان پس از اعلام نتایج از طریق اداره سنجش و ارزیابی مرکز وکلای قوه قضاییه برای ثبت مدارک خود در سامانه مربوطه و فرآیند جذب اقدام خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار