مدیرکل آموزش و پرورش استان دربازدید از آموزش وپرورش عشایر عنوان کرد:
مدیرکل آموزش و پرورش استان در بازدید از آموزش و پرورش عشایر گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات در وقت اداری هیچ کارمندی حق ندارد له یا علیه کاندیدی در آموزش و پرورش تبلیغ کند.
کد خبر: ۱۱۲۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳ 26 August 2023

به  گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، در سومین روز از هفته دولت مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از اداره آموزش و پرورش عشایر استان بازدید و از نزدیک در جریان فعالیتهای آموزشی و پرورشی آن قرار گرفت.
حسنعلی عزت خواه پس از این باژدید در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت. شهیدان رجایی و باهنر گفت: در دولت مردمی ایران قوی در عرصه آموزش و پرورش تحولات مهمی صورت گرفته است که نمونه بارز آن خدمات ارزشمند صورت گرفته در آموزش و پرورش عشایر است.
وی با بیان اینکه عشایر در همه بحران‌ها و عرصه ها در طول تاریخ در برابر استعمارگران ایستادند که امام راحل درباره آنها فرموده اند عشایر ذخایر انقلاب هستند گفت؛ موفقیت‌های دانش آموزان و فرهنگیان عشایر مایه مباهات و افتخار است که لازم هست به نحو شایسته ای از رتبه های ملی و استانی تجلیل شود.
وی راه قوی شدن کشور را توجه به آموزش و پرورش دانست و بیان کرد: آموزش و پرورش زیربنای تحول در جامعه است که راه قوی شدن ایران عزیز از دل آموزش و پرورش می گذرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود خدمت به دانش آموزان و فرهنگیان عشایر کاری ارزشمند و ماندگار و دارای اجر معنوی است که همه باید قدردان باشیم که چنین توفیقی نصیبمان شده است.
وی به فرا رسیدن ایام اربعین اشاره کرد و گفت: پیاده روی ربعین نماد هویت فرهنگی و مذهبی و یک عملیات عظیم فرهنگی است که همه انسان‌های آزاده از کشورهای مختلف در این حرکت فرهنگی شرکت می کنند.
عزت خواه افزود: اربعین اوج عشق شیعه است و در حکمت آن شکست معنا ندارد و هیج گاه در کارها نباید ما ناامید شویم.
مدیرکل و آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استفاده از اموال بیت المال برای انتخابات در آموزش و پرورش سراسر استان ممنوع است.
عزت خواه افزود : توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش برای مشارکت حداکثری وظیفه همه ماست ولی توصیه اکید من این است که با توجه به در پیش بودن انتخابات در وقت اداری هیچ کارمندی حق ندارد له یا علیه کاندیدی در آموزش و پرورش تبلیغ کند.
مدیر اداره آموزش و پرورش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه گزارشی از موفقیتها و چالش‌های آموزش و پرورش عشایر ارائه کرد.
رحیمی انور گفت: قریب به ۴ هزار دانش آموز در ۲۷۰ اموزشگاه در آموزش و پرورش عشایر استان مشغول تحصیل هستند که ۵۲۰ معلم کار آموزش آنها را بر عهده دارند.
وی از راه اندازی هنرستان عشایر در سال تحصیلی آتی خبر داد و گفت ؛ در این هنرستان سه رشته مکانیک خودرو. برق صنعتی و حسابداری آماده پذیرش هنرجویان عشایر در اقصی نقاط مختلف استان است که به صورت شبانه روزی اداره می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار