عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: تولید فولاد از ٣٠ میلیون تن به ۵۴ میلیون تن می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۲۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱ 26 August 2023

حجت السلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: در حال حاضر ۳۰ میلیون تن تولید فولاد داریم که قرار است این میزان به ۵۴ میلیون تن برسد.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه ۹ هزار و ۸٠٠ شهید را تقدیم نظام اسلامی کرده است، افزود: امروز باید دولت، استان کرمانشاه را که روزی دین خود را به کشور ادا کرده، مورد توجه قرار دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایدرو نیازمند سرمایه گذاری جدی در استان کرمانشاه به خصوص در حوزه فولاد، پتروشیمی و خودرو است.

وی بیان کرد: موضوع قطع انرژی یکی از چالش‌های جدی حوزه صنعت است و در دنیا صنعت آخرین بخشی است که برق آن قطع می‌شود که ما در این باره به عکس عمل می‌کنیم و باید در این زمینه فرهنگسازی صورت گیرد.

حجت الاسلام حسینی کیا گفت: امروز حدود ۱۵ هزار مگاوات نا ترازی برق وجود دارد و باید چاره اندیشی شود که به یک پایداری برسد که حاصل آن یک تولید پایدار باشد.

وی خاطرنشان کرد: تنها شهری که کانسنگ فلزی دارد سنقر است، که پهنای بسیار خوبی دارد، امید است حاصل این سفر تولید، اشتغال، ثبات برای ماندن و زیستن و زندگی کردن در استان کرمانشاه باشد.

انتهای پیام/ک

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار