استاندار کرمانشاه خبر داد؛
استاندار کرمانشاه گفت: در هفته دولت ۴۷ طرح صنعتی با اعتبار بیش از ١٢٠ هزار میلیارد ریال افتتاح می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۲۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱ 26 August 2023

افتتاح ۴٧ طرح صنعتی به مناسبت هفته دولت در کرمانشاهمحمدطیب صحرایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: استان کرمانشاه در شرایط فعلی مسائل و مشکلاتی دارد اما ظرفیت ها و فرصت های خوبی در استان در اختیار ما قرار گرفته است.

وی افزود: استان کرمانشاه یک فرصت ویژه در غرب کشور است، در شرایط فعلی حدودا ۱۲۰ میلیون تن تولید صنعتی و ۲۰ میلیون تن تولید معدنی در استان کرمانشاه داریم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: معادن، صنعتگران و استعدادهای خوبی به همراه موقعیت جغرافیایی خوب، در استان کرمانشاه داریم.

وی گفت: در گذشته استان کرمانشاه دچار آسیب‌هایی شده است و روند سرمایه گذاری در این استان قدری کند تر از بقیه مناطق کشور بوده است.

وی بیان کرد: باید به صورت جهشی تلاش کنیم تا مشکلات برطرف شود، به عنوان نمونه یکی از دردهای مشترک ما در استان کرمانشاه نرخ بیکاری است.

صحرایی گفت: با تلاشی که صورت گرفته در سه ماهه نخست سال جاری، رتبه یک و ٢ را کنار گذاشته و به هفتم کشور رسیدیم، امید است این روند مثبت ادامه پیدا کند و در این دوران شکوفایی اقتصادی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: نیاز به پیش‌روی برای ترغیب به حرکت بهتر در حوزه صنایع از جمله صنایع مادر مثل آهن داریم و حمایت‌های ما جلوه‌های مختلفی دارد که یکی از آن‌ها تأمین انرژی پایدار است.

مدیر ارشد استان کرمانشاه افزود: در محدودسازی برای ایجاد عدالتی که جزء شعارهای دولت است، باید برای استان‌های پایین جدول محدودیت کمتری ایجاد کرده و یا آن‌ها را مستثنی کنیم یا محدودیت کمتری برای آن‌ها فراهم کنیم که امید است این تعادل اتفاق بی‌افتد.

به گفته صحرایی در هفته دولت ۴۷ طرح صنعتی با بیش از ١٢٠ هزار میلیارد ریال افتتاح می‌شوند.

انتهای پیام/ک

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار