مدیرکل گمرک یزد از خروج 350 کامیون از استان برای شرکت در سفر اربعین حسینی و برپائی موکب خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۲۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱ 27 August 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمدحسین سلمانی در آئین تکریم و معارفه ذیحساب گمرک یزد با تشریح اقدامات این گمرک به منظور تسهیل سفر اربعین، اظهارداشت: تعداد نیروهای متصدی انجام رویه خروج موقت برای روان سازی تشریفات گمرکی خروج کالای موکب داران سه برابر شده است.

وی ادامه داد: تاکنون 350 کامیون به همراه تعداد زیادی سواری شخصی برای شرکت در سفر اربعین حسینی و برپائی موکب از یزد خارج شده است و خدمات گمرک یزد تا آخرین زائر و موکب بی وقفه و خارج از ساعت اداری ادامه خواهد داشت.

تقدیر از کارکنان سخت کوش گمرک یزد

سلمانی در بخش دیگری از سخنانش با تبیین عملکرد گمرک یزد در رویه های گمرکی مختلف گفت: سال گذشته حدود 3 میلیون و 300 هزار تن کالا از گمرک یزد به خارج کشور صادر شد و درآمد این گمرک به 850 میلیارد تومان رسید.

مدیرکل گمرک یزد با اشاره به انجام تشریفات گمرکی روزانه به طور متوسط 300 اظهارنامه صادراتی خاطرنشان کرد:سایر رویه های گمرکی در کنار این حجم از صادرات در گمرک یزد فعال است .

سلمانی در پایان تاکید کرد: از کارکنان سخت کوش و بی ادعای گمرک یزد که این بار سنگین را بر دوش نهاده اند تقدیر و تشکر می کنم.

محمددهقان منشادی، مدیرکل اقتصاد و دارائی استان یزد در این مراسم با تقدیر از خدمات سید حسین هاشمی، ذیحساب سابق گمرک یزد اظهارداشت: ایشان از ذیحسابان مسلط استان هستند که با بازنشستگی ایشان علی رغم میل باطنی و با اصرار خودشان موافقت شد.

گفتنی است، در این مراسم از خدمات 33 ساله سید حسین هاشمی تقدیر و سیدمحمد امام به عنوان ذیحساب جدید گمرک یزد معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار