مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از تلاش برای حضور ریاست محترم جمهور کشور در افتتاح طرح ها و پروژه های حوزه های مختلف در جزیره کیش پس از ایام اربعین و به مناسبت هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۳۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲ 27 August 2023

به گزارش تابناک جزیره و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در دومین روز از نمایشگاه "روایت خدمت/ وعده، وفا" صبح امروز یک شنبه پنجم شهریور با حضور در غرفه دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی ویژه اقتصادی و گفت: در تلاش هستیم تا با حضور رییس جمهور کشور شاهد افتتاح دستاورد‌هایی در حوزه زیربنایی، عمرانی، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی و گردشگری جزیره کیش پس از ایام اربعین باشیم.

سرهنگی با اشاره به سفر اخیر به ارمنستان عنوان کرد: با توجه به این موضوع که یکی از اقتصاد‌های کشور ارمنستان بر پایه گردشگری بنا شده است و هاب پرواز‌ها و گردشگری اوراسیا به شمار می‌رود فرصت مناسبی در اتصال حلقه گردشگری کیش و ارمنستان خواهد بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به حضور جامعه بازاریان، جامعه هتلداران و جامعه پذیرایی برای نخستین بار در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: تفاهم نامه‌ای میان این جوامع و سرمایه گذاران ارمنستانی منعقد شده است.

وی همچنین پس از بازدید از نمایشگاه روایت خدمت / وعده، وفا اطهار داشت: دستاورد‌های حوزه دولت سیزدهم متعدد بوده است و باید در نحوه گویایی و اطلاع رسانی این دستاورد‌ها برنامه ریزی بهتری در نظر گرفته شود.

رحیم سرهنگی همچنین در ادامه افزود: فعالیت‌های خوبی در حوزه‌های بهداشت و درمان، معاونت علمی فناوری، وزارت کار و تعاون اجتماعی انجام شده است که دستاورد‌های دولت سیزدهم به شمار می‌رود که آشنایی مردم با این موارد می‌تواند روحیه امید در کشور را زنده نگه دارد.

سرهنگی با اشاره به حضور کم مردم در این نمایشگاه اظهار داشت: هدف اصلی این نمایشگاه باید مردم باشند که این امر مستلزم فعالیت تیم محتوایی مجرب در راستای جهاد تبیین و آشنایی مردم با فعالیت‌ها و دستاورد‌های دولت سیزدهم است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد: دولت در میانه راه قرار دارد و برای آشنایی وزیران جدید و برنامه ریزی‌های آن‌ها در حوزه مربوطه باید تلاش شود و دو سال آینده برای دولت سالی پربار در پیشبرد دستاورد‌ها خواهد بود

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار