مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام:
مهم‌ترین مشکل در آموزش ‌و پرورش، صرفا پول و کمبود اعتبار نیست بلکه بی‌انگیزه بودن همکاران مزید بر علت است.
کد خبر: ۱۱۲۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰ 15 October 2015
مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان گفت: مهم‌ترین مشکل در آموزش ‌و پرورش، صرفا پول و کمبود اعتبار نیست بلکه بی‌انگیزه بودن همکاران مزید بر علت است.

به گزارش تابناک ایلام، «علی بیرانوند» در نشست شورای اداری آموزش ‌و پرورش بخش زرین‌آباد اظهار کرد: مهم‌ترین مشکل در آموزش ‌و پرورش صرفا پول و کمبود اعتبار نیست بلکه بی‌انگیزه بودن همکاران مزید بر علت است که باید برای رفع این مشکل با جدیت به تقویت انگیزه همکاران پرداخته شود .

وی با بیان اینکه باید ظرفیتی که تحت عنوان مشارکت همگانی وجود دارد در مدارس و ادارات احیا کنیم افزود: با ‌وجود کمبود اعتبار در سال جاری، حقوق معلمان از 35 تا 40 درصد افزایش‌ یافته است.

بیرانوند با تأکید بر اینکه این افزایش حقوق در جای خود کار بزرگی است که دولت انجام داده است گرچه لازم اما کافی نیست خاطرنشان کرد: آموزش ‌و پرورش دچار دو مشکل بیرونی و درونی شده که مشکل بیرونی با تلاش دولت و نهادها و سازمان‌ها مثل خیرین در حال حل شدن است و باید دولت و مجلس دست‌به‌دست هم بدهند تا مشکلات فرا روی دستگاه تعلیم و تربیت مرتفع شوند .

مدیرکل آموزش ‌و پرورش ایلام با تأکید بر اینکه سطح انگیزه همکاران پایین آمده و شور و نشاط در بین همکاران کم شده است عنوان کرد: برای موفقیت باید به تقویت انگیزه همکاران پرداخته شود و یکی از مهم‌ترین عامل بی‌انگیزه شدن همکاران را عدم صحیح ساماندهی نیروها و هدر دادن نیروها در سازماندهی عنوان کردند./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار